Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه: بارسلونا مسی دارد ما هم بهترین دروازه‌بان جهان را

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر سیمئونه
سیمئونه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی اتلتیکو مادرید به تمجید از دروازه‌بان اسلوونیایی پرداخت و آن را با ستاره بارسلونا مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «آ.اس» اسپانیا، دیگو سیئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید پس از پایان بازی در نشست خبری حاضر شد و در مورد بازی پیروزی شب گذشته تمیش صحبت کرد.

Игрок Атлетико Мадрид Сауль Ньигес празднует победу после окончания матча с Ливерпулем в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
لیورپول 2 اتلتی 3؛ آتش‌بازی مردان سمیئونه در آنفیلد

سیمئونه در مورد درخشش یان اوبلاک، درازه‌بان اسلوونیایی تیمش پرداخت و گفت:«اوبلاک در این بازی درخشید و با مهارت‌های خود بارها دروازه اتلتیکو را نجات داد. ما بهترین دروازه بان جهان را در اختیار داریم مانند بارسلونا که لیونل مسی را در اختیار دارد و در نتایج تیمش تاثیرگذار است. اوبلاک بهترین است و باعث می‌شود ما نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم. او شایسته جایگاهی است که در آن قرار دارد».

سرمربی اتلتیکو در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت:«سعی داشتیم پرس  را از زمین حریف شروع کنیم تا امکان ایجاد موقعیت توسط دیگو کاستا، ژائو فلیکس و آنخل کورئا داشته باشیم. ما یک فرصت گلزنی پیدا کردیم اما این تیم لیورپول بود که در نیمه نخست گلزنی کرد. پس از گل دوم ناامید نشدیم و توانستیم اختلاف را به حداقل برسانیم. بازیکنان احساس کردند که می توانند جبران کنند. بازیکنان لیورپول باز بازی می‌کردند و ما می‌توانستیم از طریق ضد حمله به آنها ضربه بزنیم. این اتفاق هم رخ داد‌. تعویض کاستا و ورود یورنته به نظر دفاعی می آمد اما این چنین نبود».

اتلتیکو مادرید شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست در وقت های اضافه 3 بر 2 لیورپول را شکست دهد و با پیروزی 4 بر 2 در مجموع به دور بعد صعود کند‌.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала