Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچسترسیتی هم به جمع مشتریان هری کین پیوست

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر هری کین بازیکن تاتنهام Russia World Cup England Training
هری کین بازیکن تاتنهام  Russia World Cup England Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچسترسیتی دوست دارد مهاجم تیم ملی انگلیس را برای فصل آینده به جمع مهاجمان حاضر در ترکیب خود اضافه کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «دیلی میل» انگلیس، هری کین، ستاره تاتنهام در هفته‌های اخیر نتوانسته این تیم را همراهی کند و یکی از دلایل اصلی ناکامی تیم ژوزه مورینیو نیز غیبت این بازیکن به حساب می آید. تاتنهام سه شنبه با قبول شکست 0 - 3 در ورزشگاه خانگی لایپزیگ و در مجموع با نتیجه 0 - 4 برابر این تیم باخت و از گردونه رقابت ها حذف شد.

هری کین - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مذاکره یونایتد با تاتنهام برای جذب هری کین

مدیران سیتی در حال بررسی شرایط مهاجم تیم ملی انگلیس برای پنجره نقل و انتقالات بعدی هستند و می خواهند برای رقابت با لیورپول، تیم خود را در خط حمله تقویت کنند. پیش از این گفته می شد که منچستریونایتد و یوونتوس نیز خواهان جذب این بازیکن هستند. مدیران تاتنهام خواهان دریافت حدود 170 میلیون یورو برای ستاره خود هستند.

به نظر می‌رسد که آنها در رقابت‌های لیگ برتر نیز شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد ندارد و این موضوع علاوه بر علاقه به کسب یک جام قهرمانی می تواند باعث جدایی هری کین از این تیم در تابستان فصل آینده شود. در همین حال، روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» مدعی شده که یوونتوس علاقمند است که مذاکرات خود برای خرید مهاجم تیم ملی انگلیس را با باشگاه تاتنهام آغاز کند.

مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا به دنبال جذب یک مهاجم برای فصل آینده است و یکی دیگر از نام هایی که در این میان به گوش می رسد نیز مائورو ایکاردی است. با توجه به حذف تاتنهام از رقابت‌های لیگ قهرمانان این فصل و احتمال کم کسب سهمیه حضور در این رقابت ها در فصل آینده، احتمال دارد که یوونتوسی ها از این موضوع برای متقاعد کردن هری کین و جذب این بازیکن استفاده کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала