Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده آمد، پوگبا فراموش شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر فده والورده بازیکن رئال مادرید
فده والورده بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدریکو والورده ستاره جوان در برنابئو ظهور کرد تا رویایی اولویت بودن پوگبا در مادرید نابود شود.

به گزارش اسپوتنیک، بعید به نظر می‌رسد که روی گردان منچستریونایتد از پل پوگبا باعث ناراحتی زیادی در رئال مادرید شود.

در طول این فصل باشگاه اسپانیایی به دلیل جذب نیروی ملی‌پوش فرانسوی، به شدت سرد شده است.

فده والورده بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آمار ضعیف رئال در غیاب والورده

هیئت مدیره مادرید هرگز کاملاً متقاعد نشده بود که پوگبا تابستان گذشته ارزش پول را داشته باشد و فُرم این فصل فده والورده و مارتین اودگارد این اعتقاد را تقویت کرده است.

آنها به نظر می‌رسد که دو بهترین هافبک جوان در فوتبال جهان هستند و کارهای زیادی را انجام می‌دهند که در صورت خرید پوگبا از او انتظار می‌رفت. والورده این کار را در مادرید و اودگارد به صورت قرضی در رئال‌سوسیه‌داد انجام داده‌اند.

او می‌تواند در تابستان به مادرید برگردد و فلورنتینو پرز معتقد است که یک بار اودگارد و والورده در مهار هستند، حتی واضح‌تر خواهد بود که او این را درست خوانده تا مبلغ زیادی را برای پوگبا خرج نکند.

زیدان طرفدار بزرگی از هموطن خود است اما با والورده کاملاً دوست داشتنی است که فقط 5 میلیون یورو (4.4 میلیون پوند) هزینه داشته و او همچنین می‌داند که اگر نتواند در لیگ قهرمان شود، به هر حال در این باشگاه حضور نخواهد داشت.

یکی از عملکردهای اوایل این فصل از والورده این بود که "ال‌پایس" او را به استیون جرارد و مارکا تشبیه کرد و یک صفحه را با تیتر جسورانه درشت نوشت: "زیدان پوگبا را پیدا می‌کند".

شباهت هایی با جرارد جوان وجود دارد.

والورده آن گام بلند و مشخص را برای او فراهم می‌کند که می‌تواند با سهولت از زمین برخیزد و از زمین پایین بیاید، حتی از مدافعان مانند یک دونده از راه دور فاصله‌ای که در خانه بازی می‌کند، دور شود اما این شباهت‌های پوگبا است که آنها در مادرید از استقبال می‌کنند زیرا این امر به دلیل عدم هزینه زیاد برای هافبک فرانسوی، آنها را درست اثبات می‌کند.

اودگارد بالاتر از سطح زمین بازی می‌کند و او در بازی با والورده برای بازیکن فصل در اسپانیا رقابت می‌کند. ظرافت وی در اطراف این جعبه باعث شده تا هواداران مادرید هم پوگبا را فراموش کنند، آنها می‌خواهند اودگارد را در باشگاه خود ببینند.

رئال‌مادرید همچنین به نظر می‌رسد که "دونی‌فن د بیک" را از آژاکس بیاورد، حتی اگر لوکا مودریچ هم به زودی برود احتمالاً وقتی یک گلزن به جلو در اولویت باشد، جایی برای سرمایه گذاری بزرگ خط میانی دیگر وجود نخواهد داشت.

والورده پس از حضور در مسابقات آغازین اسطوره‌ای "کودک فوتبال" از شش سالگی، در پنارول در اروگوئه به میدان رفت. او در سن 17 سالگی وارد مادرید شد. اودگارد هنگامی که هنوز 16 ساله بود وارد این مادرید گردید. این دو تا جایی که در این باشگاه وجود دارد در مادرید ساخته می‌شوند.

به عنوان نوجوان خرید شدند و با کمک قرضی در اسپانیا توسعه یافتند. آنها دو بزرگترین دلیل عدم حضور دیگر پوگبا به عنوان خرید گالاتیکو (طلایی) در مادرید هستند.

همچنین واضح است که آنچه مادرید در این فصل بیشترین گل را از دست می‌دهد، گل‌های مهاجمان آنها است. هیچ کمبود گزینه‌ای وجود ندارد اما نه لوکا یوویچ و نه ماریانو دیاز واقعاً قانع نشده‌اند و کریم بنزما امسال فقط یک بار گلزنی کرده است.

از بین وینگرهای گلزن، گرت بیل هنوز بیشتر از این باشگاه به نظر می‌رسد و رودریو بعد از نیمه اول عالی فصل، متوقف شده است. وینیسیوس به فورم است اما تنها چیزی که او از آن برخوردار نیست اهداف است.

سلسله مراتب مادرید می‌داند که این مسئله توسط پوگبا حل نمی‌شود. کیلیان ام‌باپه، هری کین یا لاوتارو مارتینز بله، اما پوگبا نه.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала