Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تایید شد؛ رونالدو کرونا ندارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستارۀ پرتگالی یوونتوس در حالیکه در قرنطین به سر می‌برد، آلوده به ویروس کرونا نیست.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از نشریه «آ.اس» اسپانیا، مقام‌های محلی پرتگال تایید کرده‌اند که فوق ستارۀ یوونتوس مبتلا به ویروس کرونا نیست و در حال حاضر با خانواده‌اش در مادیرا به سر می‌برد. او به دلیل محدودیت‌ها در پرتگال است و نمی‌تواند به ایتالیا سفر کند.

Футболист Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خبر تکان‌دهنده در اروپا: رونالدو در قرنطینه!

میگوئل آلبوکرک، از مقام‌های محلی پرتگال که رونالدو با خانواده‌اش در آنجا زندگی می‌کند، در این خصوص اظهار داشت:«در حال حاضر گفته می‌توانم که همه چیز خوب است و در عین حال تضمین شده است که امکان عفونت در این منطقه وجود نداد. او اکنون در خانه‌اش با کادر پزشکی یوونتوس در تماس است و در سالن شخصی‌اش به تمرینات خود می‌پردازد».

رونالدو روز سه‌شنبه برای دومین بار به پرتغال سفر کرد تا به ملاقات مادرش برود. زیرا مادرش هفته پیش دچار سکته مغزی شده بود. وزارت ورزش ایتالیا همه رقابت‌های ورزشی این کشور را تا سوم اپریل برای جلوگیری از شیوع کروناویروس لغو کرده است.  پیش از این مهاجم یوونتوس با اجازه باشگاه می‌خواست با یک پرواز اختصاصی پرتغال را به مقصد ایتالیا ترک کند و و در تمرینات پنجشنبه تیمش حاضر شود اما با مثبت اعلام شدن تست کرونانی روگانی همه چیز تغییر کرد و او زادگاه‌اش ماندی شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала