Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حاشیه‌های فوتبالی کرونا؛ رئیس لگانس کرونا گرفت، لیگ اسکاتلند تعطیل شد، واکنش دیبالا به شایعه کرونا

© Photo Coronaviruses are a group of viruses that have a halo, or crown-like (corona) appearance when viewed under an electron microscope
 Coronaviruses are a group of viruses that have a halo, or crown-like (corona) appearance when viewed under an electron microscope - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویروس کرونا تمام بخش های جوامع انسانی را از جمله ورزش تحت تاثیر قرار داده است در خبر زیر به حواشی کرونا در دنیای فوتبال می پردازیم.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه لگانس اسپانیا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مارتین اورتگا، رئیس این باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده است. باشگاه اسپانیایی در ادامه بیان کرد که تمام تمرینات تیم لغو و تمام بازیکنان و کادر فنی تیم در قرنطینه خواهند بود تا تست های لازم از آنها گرفته شود.

در همین حال سازمان لیگ برتر فوتبال اسکاتلند لحظاتی پیش اعلام کرد که ادامه مسابقات فوتبال این کشور به خاطر ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی لغو است.

روز گذشته برخی از رسانه های انگلیس از ابتلای پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس به ویروس کرونا دادند که امروز از سوی باشگاه تورینی تکذیب شد. باشگاه یوونتوس با ارسال یادداشتی به آنسا، خبرگزاری دولتی ایتالیا اعلام کرد تست کرونای پائولو دیبالا مثبت اعلام نشده و خبر رسانه ونزوئلایی کذب است. گفتنی است تمام اعضای باشگاه یوونتوس در قرنطینه خانگی هستند.

در این راستا دیبالا لحظاتی پیش در صفحه اجتماعی اش در واکنش به این شایعه، گفت: می خواستم تاکید کنم که من حالم خوب است. اکنون در قرنطینه به سر می برم. به خاطر پیام هایتان از شما تشکر می کنم. باشگاه یوونتوس روز گذشته رسما اعلام کرد که دنیله روگانی بازیکنش به کرونا مبتلا شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала