وزارت خارجه چین خبری مبنی بر نشر ویروس کرونا توسط ارتش امریکا را رد کرد

© REUTERS / Kim Kyung-Hoonوزارت خارجه چین خبری را مبنی بر نشر ویروس کرونا توسط ارتش امریکا را رد کرد
وزارت خارجه چین خبری را مبنی بر نشر ویروس کرونا توسط ارتش امریکا را رد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبری که گفته شده بود کرونا ویروس توسط نظامیان امریکایی به این کشور نشر شده است را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گنگ شوآن سخنگوی وزارت امور خارجه چین، خبری را مبنی بر متهم ساختن نظامیان امریکایی بر نشر ویروس کرونا در این کشور را رد کرد.

وزارت خارجه چین: کرونا ویروس توسط نظامیان امریکایی به این کشور نشر شده است - اسپوتنیک افغانستان
وزارت خارجه چین: کرونا ویروس توسط نظامیان امریکایی به این کشور نشر شده است

پیش از این در چین گفته شده بود که امکان دارد ویروس کرونا در چین توسط نظامیان امریکا آورده شده باشد. وی در توییتر خود نوشت: "صادق باشید! اطلاعات خود را منتشر کنید ایالات متحده باید برای ما توضیح دهد."
لیزیان، درباره اظهارات رئیس مرکز پیشگیری و کنترول بیماری های امریکایی، رابرت ردفیلد اظهار داشت، در امریكا موارد متعددی وجود داشته است كه در آنها افرادی كه گفته می شد از اثر آنفولانزا مرده اما بعدآ کشف کردند که این اشخاص مبتلا به ویروس کرونا بوده اند.
در اواخر دسامبر سال 2019 ، مقامات چینی از شیوع ذات الریه با منشا ناشناخته در ووهان خبر دادند. موارد اول مربوط به بازار غذاهای دریایی بود. کارشناسان قبلاً دریافتند که عامل ایجاد کننده بیماری نوع جدیدی از کروناویروس - 2019-nCoV است.
در یازدهم مارچ سال 2020، سازمان صحی جهان بیماری همه گیر کرونا ویروس جدید را اعلام کرد. در حال حاضر، تعداد کل عفونت های COVID-19 در جهان 118 هزار نفر در 114 کشور جهان است. براساس معلوماتWHO ، 4291 بیمار درگذشت. در روسیه 28 مورد از عفونت کرونا ویروس ثبت شده که از این تعداد 25 نفر اتباع روسیه بودند که از ایتالیا بازگشته، دو نفر از شهروندان چینی، یک نفر از شهروندان ایتالیایی می باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала