Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیا بارسلونا قهرمان لالیگا می‌شود؟

© AFP 2023 / Janvier SorianoЗащитник фк "Реал Мадрид" Серхио Рамос пробивает в ворота "Барселоны"
Защитник фк Реал Мадрид Серхио Рамос пробивает в ворота Барселоны - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه اسپورت کاتالونیا، با نشر مقالۀ جنجالی مدعی شده که یکی بارسلونا قهرمان این فصل لالیگا است.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال اسپانیا قرار است تا 15 روز دیگر در پیوند به سرنوشت این فصل لالیگا تصمیم بگیرد   و یکی از گزینه‌های مهم اعلام قهرمانی بارسلونا صدرنشین فعلی این لیگ است. با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در اسپانیا به احتمال زیاد فصل جاری لالیگا نیمه‌کاره رها خواهد شد و باید درباره نوشت آن تصمیمی مهم گرفته شود.

Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
 فوری؛ تمامی مسابقات لالیگا به حالت تعلیق درامد

لالیگا در حال حاضر به مدت دو هفته متوقف شده ولی قدم بعدی تصمیم‌گیری در این باره است که آیا لیگ باید در همین مرحله به صورت کامل متوقف شود یا نه. در حال حاضر هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی کند که فدراسیون فوتبال اسپانیا و سازمان لالیگا در این باره چه تصمیمی خواهند گرفت ولی در هر صورت مهمترین پرسشی که باید به آن پاسخ داده شود این است که در صورت تعطیلی لالیگا تکلیف قهرمان این فصل چه خواهد شد؟

بر اساس قوانین فعلی، لالیگا و فدراسوین فوتبال باید کمیسیونی تشکیل بدهند که متشکل از دبیرکل لالیگا، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و مسئولین برگزاری رقابتها در لالیگا و فدراسیون خواهد بود. این کمیسیون باید تصمیم بگیرد که کدام تیم را به عنوان قهرمان لالیگا معرفی خواهد کرد. در صورتیکه این کمیسیون به نتیجه نرسد طبق قوانین رئیس فدراسیون می‌تواند یا شخصا قهرمان را مشخص کرده یا هیات دیگری را برای تعیین تیم قهرمان تعیین کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала