Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکلیف لیگ جزیره امروز مشخص می‌شود

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس به خاطر شیوع ویروس کرونا جلسه اضطراری برگزار می کند.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس بامداد امروز اعلام کرد که صبح با حضور نمایندگان باشگاه ها جلسه اضطراری برگزار می کند تا درباره برگزاری مسابقات تصمیم گیری کند. لیگ برتر انگلیس که روز گذشته اعلام کرده بود مسابقات این لیگ طبق برنامه برگزار خواهد شد امروز در جلسه‌ای اضطراری در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

Футбольный матч между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جلسۀ اضطراری مسوولان لیگ جزیره پس از ابتلای «آرتتا» به کرونا

شیوع ویروس کرونا در گوشه و کنار اروپا به تعطیلی یا تعویق تعداد زیادی از مسابقات فوتبال منجر شده و دیدار روز چهارشنبه منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر هم روز چهارشنبه چند ساعت پیش از شروع به تعویق افتاده بود. پس از آنکه روز گذشته اعلام شد میکل آرتتا سرمربی آرسنال به ویروس کرونا مبتلا شده است سازمان لیگ برتر باشگاه‌های حاضر در این لیگ را دعوت کرد تا اروز پنج‌شنبه در جلسه‌ای برای بحث و بررسی درباره این موضوع شرکت کنند.

پیش از این اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم گرفته بود که با وجود ویروس کرونا بازی ها با حضور تماشاگران برگزار کند. اما ابتلای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال و همچنین کالوم هادسون اودوی بازیکن چلسی به ویروس باعث شد تا جلسه اضطراری برگزار شود و احتمال لغو بازی ها وجود دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала