Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر ابتلای ستارۀ آرجنتینی یوونتوس به کرونا تکذیب شد

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرنگار ESPN آرجنتین پس از تماس تلفنی با دیبالا اعلام کرد اطلاعات منتشر شده از وب سایت لا ناسیون اشتباه است و دیبالا در سلامت کامل است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته باشگاه یوونتوس اعلام کرد دنیل روگانی مدافع 25 ساله و ملی پوش این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده است. این بازیکن از صبح روز در بیمارستان تحت مراقبت است تا بهبودی خود را دوباره به دست آورد و همچنین تمامی بازیکنان یوونتوس نیز به مدت 14 روز قرنطینه شدند.

روگانی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شوک به یوونتوس؛ روگانی را کرونا گرفت!

نیمه‌های شب گذشته برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که آزمایش کرونای دیبالا مثبت اعلام شده است، به دنبال این خبر رومئو آگرستی خبرنگار معروف و نزدیک به باشگاه یوونتوس خبر مبتلا شدن دیبالا به کرونا را تکذیب کرد و اعلام کرد این بازیکن در قرنطینه است و نه تنها از او بلکه از دیگر بازیکنان این تیم نیز تست کرونا گرفته شده است.

هیچ رسانه ایتالیایی تا زمان نگارش این خبر، مطلبی در خصوص ابتلای دیبالا به کرونا کار نکرده و رومئو آگرستی، خبرنگار معتبر نزدیک به باشگاه یوونتوس تایید کرد که خبر ابتلای دیبالا به کرونا صحت ندارد و جعلی است. این در حالی است که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور ایتالیا رقابت‌های سری‌آ در این کشور تا روز 3 اپریل تعطیل شده ولی با اینحال یوونتوس قرار بود هفته آینده در لیگ قهرمانان با لیون دیدار کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала