Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرنطینه‌شدن 121 نفر در باشگاه یوونتوس

© AFP 2023 / Isabella BonottoИгроки ФК "Ювентус" Пауло Дибала и Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Игроки ФК Ювентус Пауло Дибала и Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از آنکه آزمایش کرونای دانیله رواگانی بازیکن یوونتوس مثبت اعلام شد، این باشگاه اعلام کرد که 121 نفر از اعضای این باشگاه قرنطین شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، دانیله روگانی نخستین بازیکن در سری‌آ بود که تست ابتلای او به ویروس کرونا مثبت اعلام شد و کمی بعد، خبر ابتلای مانولو گابیادینی، مهاجم سمپدوریا به ویروس کرونا نیز منتشر شد. از همین‌رو و پس از اعلام خبر ابتلای روگانی به کرونا، تمام کسانی که در روزهای اخیر با او در ارتباط نزدیک بوده اند قرنطینه شده اند و از جمله این افراد می توان به آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس اشاره کرد.

دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خبر ابتلای ستارۀ آرجنتینی یوونتوس به کرونا تکذیب شد

در بیانیۀ این باشگاه آمده است:«پس از نشر خبر ابتلای دانیله روگانی به ویروس کرونا، 121 نفر از جمله بازیکنان یوونتوس، اعضای کادر فنی، مدیران و کارمندان باشگاه یوونتوس در خانه قرنطینه هستند و البته تجهیزات اعلام شده توسط مقامات بهداشتی در اختیار آنها قرار گرفته است. بسیاری از این افراد در جی هتل که در نزدیکی کمپ تمرینی باشگاه قرار دارد، مستقر هستند».

آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس هم اعلام کرد که از شب گذشته خود را قرنطینه کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала