در کویت پول قرنطین می‌شود

© Twitter / TelegraphNewsدر کویت پول قرنطین می‌شود
در کویت پول قرنطین می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بانک مرکزی کویت از قرنطین شدن یک‌ماهه‌ی پول این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، بانک مرکزی کویت با نشر اعلامیه‌ی گفته است که بانکنوت‌های این کشور به مدت چهار هفته داخل کارتن نگهداری خواهد شد تا انتقال ویروس از طریق آنها امکان پذیر نباشد.
علاوه بر این، بانک مرکزی کویت گفته است که به طور مداوم فروشگاه، دستگاه هایی برای شمارش، مرتب‌سازی و دریافت پول را برای تضمین امنیت کارمندان بانک و عموم مردم فراهم می‌کند.

عراق و کویت هم قیمت فروش نفت خود را کاهش دادند - اسپوتنیک افغانستان
عراق و کویت هم قیمت فروش نفت خود را کاهش دادند

از شروع روز جمعه، فرودگاه بین المللی کویت، به دلیل گسترش شیوع ویروس، پروازها را متوقف می‌شود. پیش از این، مقامات کویت جاهای عمومی را ممنوع کرده بودند، بازدید مردم از رستورانت‌ها ، کافه‌ها و مغازه‌ها را ممنوع اعلام کردند.
گفتنیست که بیش از 70 مورد کرونا ویروس در کویت گزارش شده است.
در پایان سال گذشته ، مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند. دیرتر کارشناسان به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن یک ویروس جدید است. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده نوع جدید کرونا ویروس یک بیماری همه گیر شده است
براساس آخرین آمار درمجموع ،125 هزار نفر در بیش از 110 کشور جهان به این بیماری مبتلا شده ، 4625 نفر فوت کرده و بیش از 68 هزار بیمار بهبود یافته اند.
در روسیه 34 مورد ابتلا کروناویروس شناسایی شده است.
اقدامات احتیاطی در روسیه
در روسیه اقدامات بیشتری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور صورت گرفته است. از جمله پروازها به ایتالیا ، فرانسه ، آلمان و اسپانیا محدود شده چون در این کشورها سخت ترین وضعیت در بین کشورهای اروپایی از نظر شیوع ویروس کرونا مشاهده می شود.
مقامات روسیه همچنین ممنوعیت موقت صدور ویزا برای شهروندان ایتالیایی به استثنای موارد تجاری ، بشردوستانه، شغلی و رسمی را اعلام کرده اند.
علاوه بر این ، دولت روسیه عبور ایتالیایی هایی را که به منظور آموزش ، اشتغال و همچنین برای اهداف خصوصی ، توریستی و ترانزیتی وارد روسیه می شوند از مرز خود متوقف می سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала