انتخابات پارلمانی سوریه به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد

© AP Photo / SANAانتخابات پارلمانی سوریه به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد
انتخابات پارلمانی سوریه به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور سوریه با توجه به شیوع ویروس کرونا، در دستوری انتخابات پارلمانی را به تعویق انداخت.

به گزارش اسپوتنیک، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه طی دستور خواستار تعویق برگزاری انتخابات پارلمان (مجلس الشعب) در این کشور شد.

امارات برای مقابله با کرونا صدور ویزه را متوقف کرد  - اسپوتنیک افغانستان
امارات برای مقابله با کرونا صدور ویزه را متوقف کرد

بنابر اعلام دفتر ریاست جمهوری سوریه، بشار اسد دستور داده است در راستای اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در این کشور، سومین انتخابات پارلمانی که قرار بود 13 اپریل برگزار شود، به 20 می به تعویق بیفتد.

وزارت صحت عامه سوریه هفته گذشته اعلام کرد که بعد از گرفتن صدها تست از موارد مشکوک به ویروس کرونا، هیچ مورد مثبتی در این کشور که نشان دهد کرونا هست، یافت نشده است.

یادآوری می‌کنیم، که به تاریخ 31 دسمبر سال 2019 مقام های چینایی از گسترش سینه بغل ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور در ولایت هوبی به سازمان جهانی صحت اطلاع دادند. متخصصان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده اند - این یک ویروس جدید است. طی چند ماه این ویروس در 129 کشور جهان سرایت کرد. سازمان جهانی صحت در تاریخ 11 ماه روان اعلام کرد که کرونا ویروس به یک بیماری همه‌گیر در سطح جهان تبدیل شده است. طبق آمار که امروز سازمان جهانی صحت اعلام کرد، در سراسر جهان 149 هزار نفر به ویروس کرونا آلوده شده اند و بیش از 5 هزار و 500 نفر دیگر نیز به اثر این بیماری جان های خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала