Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحریم ویروس کرونا از سوی باشگاه سامپدوریا+عکس

© Photo / Richard Germain/RPSСнимок Safety Corona фотографа Richard Germain, попавший в шортилст конкурса научной фотографии Royal Photographic Society 2019
Снимок Safety Corona фотографа Richard Germain, попавший в шортилст конкурса научной фотографии Royal Photographic Society 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه سامپدوریا برای آرامش روحی هوادارنش هیچ خبری در مورد ویروس کرونا نشر نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از دانیله روگانی مدافع ایتالیایی باشگاه یوونتوس، باشگاه سامپدوریا اعلام کرد که گابیادینی بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده است.

دیروز این باشگاه اعلام کرد که عمر کولی، آلبین اکدال، آنتونینو لا گومین، مورتن تورسبی و داکتر این باشگاه آمبئو بالداری همگی به کرونا مبتلا شده اند.

این احتمال وجود دارد که بازیکنان دیگری از این باشگاه نیز به این ویروس مبتلا باشند و این باشگاه تصمیم گرفته اند تا خبری در این مورد نشر نکنند.

با این حال، سمپدوریا بعد از ظهر امروز بیانیه ای منتشر کرد که هشدار داد آنها دیگر اطلاعاتی در مورد بازیکنان یا کارمندان خود که به ویروس کرونا مبتلا شده باشند، نشر نخواهد کرد.

در این بیانیه آمده است:«تنها خبر مهم این است که بازیکنان ما خوب هستند و در خانه‌های خود در جنوا قرار دارند. در چنین لحظه پیچیده ای برای کشور ما و خارج از احترام به کسانی که در خط مقدم کار می کنند، وظیفه ما این است که نگرانی های دیگری را تحمل نکنیم. هواداران خود را بیشتر از این نگران نکنیم. ما از رسانه‌ها می‌خواهیم كه به تصمیم ما احترام بگذارند.»

این در حالی‌ست که امروز تست سه بازیکن باشگاه فیورنتینا نیز مثبت اعلام شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала