Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ فیفا تمامی رقابت های ملی در مارچ و آپریل را لغو کرد

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر فیفا
فیفا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با اعلام فیفا تمامی رقابت های فوتبال ملی در ماه مارچ و آپریل به تعویق افتاد.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون جهانی فوتبال در بیانه ای اعلام کرد با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و سرعت عجیب انتشار  آن در سراسر جهان تصمیم به آن گرفته شد که تمامی رقاتب های ملی در ماه های مارچ و آپریل به زمان دیگری موکول شود.

در بیانیه فیفا آمده است که برگزاری مسابقات در این دو ماه سلامت بازیکنان و ورزشکاران را به خطر می انداخت و به همین دلیل بهتر است این رقابت ها برگزار نگردد.

در بیانیه فیفا آمده است: برای جلوگیری از خطرات بهداشتی غیر ضروری و همچنین شرایط ناعادلانه ورزشی، بنابراین توصیه می کنیم همه مسابقات بین المللی که قبلاً در ماه مارچ و آپریل برگزار می شد، اکنون به تعویق بیفتند تا زمانی که بتوانند در یک محیط امن و سالم برگزار شود.

مسابقات مقدماتی جام جهانی فیفا در هر دو منطقه آسیا و آمریکای جنوبی در پی رایزنی بین فیفا و کنفدراسیون های مربوطه به تعویق افتاده است.

فیفا با مشورت با کنفدراسیون ها و بخش های مربوطه ، امکان برنامه ریزی مجدد هرگونه مسابقات به تعویق افتاده را مورد بررسی قرار خواهد داد و اطمینان دارد که با حسن نیت و انعطاف پذیری از طرفین، راه حل های مناسب پیدا می شود تا مسابقات در یک دوره مناسب انجام شود و با حداقل اختلال.

همچنین فیفا گفته است: ما در همکاری نزدیک با مسئولان بهداشت عمومی ملی و بین المللی در حال همکاری هستیم و با در نظر گرفتن توصیه های تخصصی که در این زمینه دریافت کرده ایم، این اقدامات و توصیه ها را مناسب ترین راه در شرایط فعلی توصیه میکنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала