Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رومانیولی به بارسا می‌رود؟

© AFP 2023 / Isabella BonottoИгроки ФК "Милан" во время матча с ФК "Ювентус"
Игроки ФК Милан во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه ایتالیایی مدعی شده که آلیسیو رومانیولی کاپیتان و مدافع میانی آ. ث میلان ایتالیا ممکن است به بارسلونا بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه توتو اسپورت ادعا کرده است میلان قصد دارد برای ایجاد تعادل مالی در تابستان پیش رو چند بازیکن بزرگ خود را به فروش برساند و به نظر آلسنادرو رومانیولی، کاپیتان 24 ساله و ایتالیایی نیز از این تیم جدا خواهد شد.

 طبق ادعای این نشریه، بارسلونا مدت هاست برای خرید السیو رومانیولی ابراز علاقه کرده و آماده است در تابستان برای این انتقال با میلان وارد مذاکره شود. بارسا در این فصل از نظر دفاعی هرگز استحکام فصول قبل را نداشته و نشریه اسپورت چندی قبل مدعی شد خرید یک مدافع درجه یک در دستور کار مدیران این تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی قرار دارد. اخباری در مورد جدایی ساموئل اومتیتی وجود داشته و بارسا قطعا برای خرید یک جایگزین اقدام خواهد کرد.

البته السیو رومانیولی تنها بازیکن بزرگی نیست که احتمالا از میلان جدا خواهد شد. اخبار حاکی از عدم توافق این باشگاه با جیجی دوناروما، دروازه بان جوان و ایتالیایی میلان بوده و به نظر می رسد او نیز در کنار رومانیولی در تابستان با روسونری وداع خواهد کرد.

شرایط در باشگاه میلان چندان مساعد نیست و به نظر می رسد به زودی تغییر و تحولات بزرگی در این باشگاه رخ خواهد داد. اخیرا زوونمیر بوبان، مدیر ورزشی روسونری به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه اخراج شد و زمزمه هایی مبنی بر جدایی پائولو مالدینی نیز به گوش می رسد.I

View this post on Instagram

A post shared by Alessio Romagnoli (@alessio.romagnoli) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала