Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو قهرمان سخت‌کوشی‌ و مسی ستاره‌ای ذاتی است

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا
روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در مورد وضعیت آتزوری در یک سال گذشته صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روبرتو مانچینی سرمربی تیم مالی فوتبال ایتالیا نسل بازیکنان ایتالیا می خواهند به روزهای درخشان گذشته بازگرداند.

وی در این مورد گفت: "عملکرد درخشان تیم ملی ایتالیا در ماه های اخیر؟ راز موفقیت ما این است که در حال حاضر بازیکنان جوانی در ترکیب تیم ملی ایتالیا حضور داشته که می خواهند آتزوری را به جایگاه سابقش در فوتبال جهان بازگردانند و موفقیت خاصی را رقم بزنند.

 احتمال بازگشت ماریو بالوتلی به تیم ملی؟ این دیگر به عملکرد خود بالوتلی بستگی دارد. اما بی شک برای دعوت شدن دوباره به ایتالیا، او باید عملکرد بهتری نسبت به آنچه تا اینجای فصل نشان داده ارائه دهد.

 مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو؟ آنها هر دو قهرمان های بزرگی در دنیای فوتبال به شمار می آیند. لیونل مسی یک ستاره مادرزادی بوده، اما رونالدو به سختی تلاش کرده تا تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال شود و این روند باید مورد تقدیر قرار گیرد."

بعد از دوران تلخی که در نهایت منجر به عدم صعود تیم ملی ایتالیا به جام جهانی 2018 شد، روبرتو مانچینی هدایت این تیم را بر عهده گرفته و نتایج این تیم در یک سال اخیر پیشرفت محسوسی داشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала