Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا و فوتبال ؛ مارادونا هم قرنطین شد

© REUTERS / Matthew ChildsSoccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Diego Maradona in the stands
Soccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Diego Maradona in the stands - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع آرژانتینی اعلام کردند دیه گو آرماندو مادارونا سرمربی تیم فوتبال خیمناسیا این کشور به دلیل ترس از ابتلا شدن به ویروس کرونا در قرنطین به سر میبرد.

به گزارش اسپوتنیک، با وجودی که ویروس مرگبار کرونا در کشور آرژانتین شیوع پیدا نکرده است، اما تیم خیمناسیا که مارادونا هدایت آن را بر عهده دارد به سرمربی پر نام و نشانش تاکید کرده است که در قرنطیه خانگی به سر ببرد.

در همین خصوص پزشک تیم فوتبال خیمناسیا در گفتگو با رسانه های آرژانتین گفت: ما نگران وضعیت مارادونا هستیم و به او توصیه کردیم که برای ابتلا نشدن به این ویروس فعلا در خانه بماند. دیه گو در حال حاضر در خانه اش به صورت موقت قرنطین شده است. ما مسئولیت داریم که که مراقب حال او باشیم و به هیچ عنوان نمیخواهیم هیچ خطری مربی تیم مان را تهدید کند.

خیمناسیا که با هدایت مارادونا در رقابت های سوپر لیگ آرژانتین بازی میکند، صبح امروز در جریان هفته 23 این رقابت ها بامداد امروز در مقابل تیم فوتبال بانفیلد به تساوی بدون گل دست یافت.

 تیم مارادونا با 23 امتیاز در جدول 24 تیمی رقابت ها در رده 19 است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала