Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اگر با تعلیق فوتبال جان یک نفر هم سالم بماند، دیگر فوتبال بازی نمی‌کنیم

© AP Photo / Jon SuperТренер "Ливерпуля" Юрген Клопп во время матча 1/8 финала "Ливерпуль" - "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Тренер Ливерпуля Юрген Клопп во время матча 1/8 финала Ливерпуль - Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی آلمانی سرخها پس از تعلیق بازی های لیگ برتر انگلیس، پیامی را به هواداران لیورپول و تمامی کسانی که با ویروس کرونا درگیر هستند، ارسال کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز سران لیگ برتر اعلام کردند که بازی های آینده لیگ برتر انگلیس به مدت 3 هفته به حالت تعلیق در آمد.

به نقل از لیورپول اکو، یورگن کلوپ پیامی برای هواداران لیورپول و تمامی کسانی که با ویروس کرونا درگیر هستند، فرستاده است که این پیام به شرح زیر است:

 "اول و مهم‌تر از هر چیز، همه ما باید برای محافظت از یکدیگر، هر کاری را انجام دهیم. منظورم در جامعه‌ای است که باید در تمام عمر در آن زندگی کنیم. در حال حاضر فکر می کنم که این (شیوع ویروس کرونا) بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد. من قبلا گفته‌ام که فوتبال همیشه مهم‌ترین چیز در برابر چیزهای کم ارزش و بی اهمیت است. امروز، فوتبال و مسابقات فوتبال اصلا اهمیتی ندارند. مطمئنا ما نمی خواهیم در یک استادیوم خالی از تماشاگر بازی کنیم یا خواستار این نیستیم که مسابقات فوتبال به حالت تعلیق درآید اما اگر چنین کارهایی کمک کند تا فقط یک نفر سالم بماند، ما بدون اینکه هیچ سوالی بپرسیم این کار (فوتبال بازی کردن) را انجام نخواهیم داد. اگر این یک انتخاب بین فوتبال و منافع جامعه باشد، هیچ مشکلی نیست، واقعا مشکلی نیست. تصمیم و اعلامیه امروز (مبنی بر تعلیق لیگ برتر) با انگیزه ایمن نگه داشتن مردم در حال اجرا است. به همین دلیل همه ما به طور کامل از این تصمیم حمایت خواهیم کرد."

وی در ادامه افزود:

"ما اعضای تیم هایی را دیده‌ایم که به این ویروس مبتلا شده‌اند. این ویروس نشان داده است که برای حضور در فوتبال هیچ مصونیتی را قائل نیست. باید به باشگاه های رقیب و افرادی که تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته‌اند و کسانی که قرار است بعدا به این ویروس ابتلا شوند باید بگویم که: ما و بازیکنانمان به فکر همه شما هستیم. هیچکدام از ما در حال حاضر نمی دانیم که نتیجه نهایی چه خواهد بود اما به عنوان یک تیم باید باور داشته باشیم که مسئولان بر اساس قضاوت و اخلاق درست خود تصمیم گیری می کنند. بله من سرمربی این تیم و باشگاه هستم و به همین دلیل مسئولیت رهبری تیم با توجه به آینده‌ای که در پیش روی ما قرار دارد را بر عهده دارم. با این حال فکر می کنم که در حال حاضر با اینکه افراد زیادی در شهر، منطقه، کشور و جهان با اضطراب و بلاتکلیفی رو به رو هستند، صحبت کردن درباره هر چیزی به غیر از توصیه به مردم برای پیروی کردن از مشاور های متخصص و مراقبت از خود و یکدیگر، کاملا اشتباه خواهد بود."

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала