دستور وزیر علوم روسیه به دانشگاه های این کشور: آموزش از راه دور را آغاز کنید

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر دستور وزیر علوم روسیه به دانشگاه های این کشور: آموزش از راه دور را آغاز کنید
دستور وزیر علوم روسیه به دانشگاه های این کشور: آموزش از راه دور را آغاز کنید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر علوم و آموزش عالی روسیه به خاطر گسترش ویروس کرونا به دانشگاه های این کشور دستور داده است که از تاریخ 16 مارچ آموزش از راه دور را آغاز کنند.
شمار بیماران کرونایی در روسیه به 63 نفر رسید - اسپوتنیک افغانستان
شمار بیماران کرونایی در روسیه به 63 نفر رسید

به گزارش اسپوتنیک، والری فالکوف وزیر علوم و آموزش عالی روسیه، به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به دانشگاه های این کشور دستور آموزش از راه دور را داد.

در خبرنامه ای وزارت علوم و آموزش عالی روسیه آمده است:- "به منظور حفظ سلامت دانشجویان، کارمندان سازمان های آموزشی و علمی، در پیوند به وضعیت نامطلوب به خاطر جلوگیری از گسترش و مبتلا شدن به ویروس کرونا، والری فالکوف وزیر علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه دستور داده است، که از تاریخ 16 مارچ 2020 آموزش دانشجویان با استفاده از فن آوری های یادگیری از راه دور در دانشگاه ها صورت گیرد".

یادآوری می کنیم، که به گفته ستاد عملیاتی، از میان 63 کرونایی ثبت شده در فدراسیون روسیه، 60 شهروند روسیه دو شهروند چینایی و یک شهروند ایتالیایی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. تا اکنون 8 نفر از بیماران کرونایی بهبود یافته و وضعیت دیگر بیماران هم خوب است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала