Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرر 700 میلیون یورویی در صورت لغو سری آ

© TwitterSerie A
Serie A - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روزنامه ایتالیایی مدعی است در صورتی که ادامه رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا برگزار نشود، باشگاه 700 میلیون یورو ضربه خواهند خورد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت های فوتبال باشگاهی ایتالیا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق در آمده است.

Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیگ برتر در صورت لغو چقدر ضرر میکند ؟

دو روز پیش نیز گزارش هایی منتشر شد که قرار است ادامه رقابت ها با شرکت 4 تیم بالای جدول برگزار شود و مسابقات زودتر از موعود به کا خود پایان دهد.

حالا روزنامه معروف لا رپوبلیکا ایتالیا میگوید در صورتی که رقابت های فوتبال سری آ لغو شود باشگاه ها مبلغ 700 میلیون یورو زیان اقتصادی خواهند دید.

در حال حاضر پیشنهاد این است که مسابقات در تاریخ 2 می آغاز شود و در تاریخ 30 جون به کار خود پایان دهد.

La Repubblica گزارش می دهد به صورت تخمینی بخاطر پخش تلویزیونی در داخل و خارج برای رقابت های سری آ و کوپا ایتالیا، آنها تنها 430 میلیون ضرر خواهند کرد.

علاوه بر این با در نظر داشتن سایر در آمدهای تجاری لیگ فوتبال ایتالیا پیش بیش بینی میشود فوتبال ایتالیا حدود 700 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

این در حالی است یوفا قرار است روز سه شنبه رای نهایی خود را در خصوص رقابت های لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و رقابت های یورو 2020 اعلام کند و به نظر میرسد نظر نهایی یوفا روی ادامه برگزاری این رقابت ها نیز تاثیر گذار باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала