Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هتل‌های رونالدو بیمارستان نمی‌شود

عضو شوید
هتل رونالدو گزارش‌های تبدیل شدن به عنوان یک شفاخانه مخصوص کروناویروس را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اقامتگاه لیسبون (یکی از هتل‌های رونالدو) تکذیب کرده که برای کمک به بیماران ویروس کرونا به مکانی صحی تبدیل شده است.

به گزارش موسسه لیسبون، گزارش‌ها مبنی بر آماده سازی هتل کریستیانورونالدو برای تبدیل شدن به یک بیمارستان اساسی برای کسانی که مبتلا به کرونا ویروس هستند، را رد می‌کند.

انتشارات اسپانیایی مارکا ادعا کرده که ستاره سابق رئال‌مادرید برای کمک به مبارزه با بیماری همه‌گیر که بیش از 160.000 نفر را در سراسر جهان آلوده کرده، آماده شده تا یکی از دو هتل خود را به بیمارستان تبدیل کند، با این حال کارکنان هتل رونالدو در لیسبون می‌گویند که هیچ برنامه‌ای برای تغییر کاربری آن به صورت موقت نمی‌دانند.

سخنگوی این موسسه به رسانه هالندی RTL نیوز گفته است: ما هتل هستیم. ما نمی‌خواهیم بیمارستان شویم. این روز مانند هر روز دیگری است، ما هتل هستیم و خواهیم ماند. توسط مطبوعات تماس گرفته می‌شود، یک روز خوب برای شما آرزو می‌کنم."

مهاجم یوونتوس در مورد وضعیت هتل‌های خود نظری ارائه نکرده اما در وطن خود، به دور از شمال ایتالیا و در حال حاضر در یکی از بزرگترین نقاط مهم جهان برای ویروس است، بازگشته است.

دانیل روگانی هم تیمی او یکی از اولین موارد پرخطر ویروس در دنیای ورزش بود و این بازیکن 35 ساله سریعاً در میان هرج و مرج پیام ویژه حمایت از هواداران را ارسال کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала