Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ برتر در صورت لغو چقدر ضرر میکند ؟

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورتی که رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس نیمه کاره رها شود، لیگ برتر مبلغ هنفگفتی ضربه اقتصادی دریافت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان در کنار گرفتن جان انسان ها باعث ضیان و ضررهای هنگفت اقتصادی نیز میشود.

La Liga - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ضرر 600 میلیونی لالیگا در صورت لغو کامل

در پی شیوع این ویروس رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس تا تاریخ 4 آپریل به حالت تعلیق در آمده است.

حالا پس از تعلیق دو هفته ای مسابقات، گزارش های به گوش میرسد که گویا قرار است رقابت های لیگ برتر به صورت نیمه کاره رها شود و تیم فوتبال لیورپول نیز به عنوان قهرمان زودهنگام این مسابقات معرفی شود.

روزنامه تایمز پیش بینی کرده است در صورتی که این رقابت ها لغو شود، لیگ برتر انگلیس مبلغ درشت 750 میلیون پوند بخاطر حق پخش بازی ها و بخش های تجاری دیگر ضربه خواهد خورد.

یک از مقامات ارشد لیگ برتر در گفتگو با تایمز فاش کرده است که در صورت لغو کامل بازی ها لیگ برتر ضرر زیادی در خصوص حق پخش و قراردادها خواهد خورد.

لیگ برتر فوتبال انگلیس تنها 3 میلیارد پوند به خاطر حق پخش تلویزیونی در خارج از کشور درآمد دارد.

با این حال تلگراف ادعا کرده است که تیم ها با قهرمانی زودهنگام لیورپول موافقت کرده اند تا این تیم پس از 30 سال به قهرمانی رقابت ها برسد، همچنان در خصوص تیم های ته جدولی نیز گفته شده، دو تیم لیدزیونایتد و وست بروم ویچ از لیگ دسته یک انگلیس به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کنند و فصل بعد لیگ برتر با شرکت 22 تیم برگزار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала