Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا در برزیل؛ اعتراض گرمیو بر انجام بازی های فوتبالی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال گرمیو در اعتراض به بازی، با وجود بیماری همه‌گیر ویروس کرونا، از ماسک‌هایی استفاده کردند.

به گزارش اسپوتنیک، بازیکنان باشگاه برزیلی گرمیو روز یکشنبه در اعتراض به اینکه مجبور به انجام یک مسابقه در زمان شیوع ویروس کرونا بودند، با ماسکهای پوشیده به زمین رفتند.

بازیکنان به سرپرستی مدیر رناتو پورتالوپی برای بازی با سائولوئیز از تونل بیرون رفتند و قبل از بازی با پوشیدن ماسک‌های سفید روی صورت خود را پوشاندند.

پائولو لوز مدیر فوتبال گرمیو می‌گوید: "این اعتراض بازیکنان برای به دست آوردن این ماسک با پوشیدن در زمین باعث می‌شود که ما از توقف بازی‌ها حمایت کنیم. زندگی باید اولویت داشته باشد."

برای مسابقات قهرمانی ایالتی گائوچو هیچ تماشاگری برای ورود به ورزشگاه اجازه ورود ندارد. این اعتراض در حالی رخ می‌دهد که بازیکنان و باشگاه‌های آمریکای جنوبی درمورد تصمیمات مسئولان فوتبال برای برگزاری بازی اما پشت درهای بسته، شکایت دارند.

جورج ژسوس سرمربی فلامینگو خواستار توقف فوتبال شد و گفت که بازیکنان باید محافظت شوند زیرا "آنها فوق العاده انسانی نیستند".

در آرجانتین تیم ریور پلاته روز شنبه از بازی سوپرلیگا مقابل اتلتیکو توکومان خودداری کرد. باشگاه بوئنوس آیرس استادیوم خود را بسته و مقامات مسابقه و اتلتیکو را در خارج از زمین ترک کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала