Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک توپ فوتبال، هدیه ستاره آتالانتا برای مبارزه با ویروس کرونا+عکس

© REUTERS / John David Mercer / USA TODAY SportsAn Adidas soccer ball on the field prior to the 2018 MLS All Star Game between the MLS All-Stars and Juventus at Mercedes-Benz Stadium
An Adidas soccer ball on the field prior to the 2018 MLS All Star Game between the MLS All-Stars and Juventus at Mercedes-Benz Stadium - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوسیپ ایلیچیچ، بازیکن اسلوونیایی باشگاه آتالانتا، برای قدردانی از داکتران و پرستارانی که برای مبارزه با کرونا تلاش می‌کنند، توپ بازی والنسیا – آتالانتا را هدید داد.

به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته والنسیا در ورزشگاه مستایا و در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا، میزبان آتالانتا بود و برای صعود نیاز به سه گول داشت.

این تیم اما بازی را با نتیجه 3-4 به آتالانتا واگذار کرد که 4 گول این بازی را برای شاگردان گاسپرینی، یوسیپ ایلیچیچ به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه 4-8 به دور بعدی راه یابد.

این بازیکن امروز در یک اقدام تحسین برانگیز توپی را که با آن پوکر کرده بود، به داکتران و پرستاران منطقه برگامو اهدا کرد و از تلاش‎های آن‌ها در راه مبارزه با ویروس کرونا، تقدیر کرد.

این در حالی‌ست که قبل از این لورنزو اینسینیه، کاپیتان ناپولی مبلغ 90000 پوند را به یک از درمانگاه‌ها برای مبارزه با این ویروس کشنده کمک کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала