تلفات جانی ایتالیا از 2000 نفر فراتر رفت

© Sputnik / Alessandro Rota /  مراجعه به بانک تصاویر کروناویروس ایتالیا
کروناویروس ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات ایتالیا روز دوشنبه اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته شمار قربانیان ویروس کرونا به 349 نفر رسید و تا کنون مجموع قربانیان کرونا در ایتالیا به 2158 نفر رسیده است.

اسپوتنیک به نقل از فارس، مقامات ایتالیا روز دوشنبه از مرگ 349 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند که شمار قربانیان کرونا ویروس در این کشور به 2158 نفر رسد.

 ثبت رکورد مرگ‌ ومیر ناشی از کرونا در ایتالیا  - اسپوتنیک افغانستان
ثبت رکورد مرگ‌ ومیر ناشی از کرونا در ایتالیا

از سوی دیگر، طی 24 ساعت گذشته تست ابتلا به کرونا 2233 نفر دیگر در ایتالیا مثبت اعلام شد که شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به 27 هزار و 980 نفر رسید.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که «جوزپه کونته» نخست‌وزیر ایتالیا روز گذشته (یکشنبه)  در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی «کوریره دلا سرا» هشدار داد که ویروس کرونا در کشورش هنوز به اوج خود نرسیده است و هفته‌های پیش‌رو روزهای خطرناکی در انتظار این کشور است که نیاز به حداکثر اقدامات احتیاطی دارد.

ایتالیا بعد از چین، دومین کشوری است که بیشترین آسیب و ضرر را از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده‌ است و روزنامه بریتانیایی «دیلی تلگراف» روز گذشته (یکشنبه) به استناد یک سند رسمی گزارش کرد که مقامات ایتالیایی در پی تشدید شیوع ویروس کرونا، در صدد اند از ارائه خدمات مراقبت‌های ویژه به مبتلایان بالای 80 سال سن یا بیمارانی با وضعیت وخیم دارند، خودداری کنند.

هفته گذشته، دولت ایتالیا، محدودیت‌هایی را برای عموم کشور به منظور جلوگیری از شیوع کرونا وضع کرد و مکاتب، فروشگاهها، رویدادهای ورزشی را تعطیل کرد و به مردم دستور داد که در خانه‌های خود بمانند و فقط رفت‌ و آمدهای ضروری را انجام دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала