هشدار نخست وزیر ایتالیا/ اوضاع بحرانی در انتظار ماست

© AP Photo / Olivier MatthysПремьер-министр Италии Джузеппе Конте выступает на пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия
Премьер-министр Италии Джузеппе Конте выступает на пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود بلند بودن میزان موارد ابتلا به کرونا در ایتالیا نسبت به سایر کشورهای اروپایی، نخست‌وزیر این کشور از بحرانی شدن اوضاع در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، نخست‌وزیر ایتالیا تاکید کرد شیوع ویروس کرونا هنوز به اوج خود نرسیده است و این کشور طی چند هفته آینده با شرایط خطرناکتری روبه‌رو خواهد شد.

تاکنون در ایتالیا 24 هزار و 747 مورد ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است که از بین آن‌ها 1809 نفر جان خود را از دست داده و دو هزار و 335 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

 ثبت رکورد مرگ‌ ومیر ناشی از کرونا در ایتالیا  - اسپوتنیک افغانستان
ثبت رکورد مرگ‌ ومیر ناشی از کرونا در ایتالیا

سخنگوی رسمی سازمان جهانی بهداشت نیز اعلام کرد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در اروپا در آینده نزدیک افزایش می‌یابد، زیرا بسیاری از کشور‌های اروپایی هم‌اکنون در مرحله اولیه این بیماری همه‌گیر قرار دارند.

ویروس کرونا - COVID-19  که اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین آغاز شد و هنوز درمان قطعی برای آن پیدا نشده است؛ تاکنون 169 هزار و 610 نفر را در کل جهان مبتلا کرده است. از این تعداد، 77 هزار و 776 نفر بهبود یافته و 6 هزار و 518 نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала