Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان لالیگا؛ 115 بازیکن خارج از قرارداد

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نگرانی از به پایان یافتن لالیگا در ماه جولای با 115 بازیکن خارج از قرارداد، در حال اوج گرفتن است.

به گزارش اسپوتنیک، تعلیق طولانی مدت عملکرد داخلی می‌تواند احتمالاً پایان لیگ اسپانیا را در ماه جولای با وجود خاتمه قراردادهای بازیکنان در 30 جون به پایان برساند.

لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
لالیگا به پایان می‌رسد؟

در 91 سال از عمر این لیگ، لالیگا هرگز مجبور نشده دو روز مسابقه را به تعویق بیندازد و واقع بینانه نمی‌داند که تمامی لیگ به پایان برسد.

همه‌گیر شدن ویروس کوید-19 در بسیاری از جنبه‌های زندگی عدم اطمینان زیادی ایجاد کرده و هیچ کس کاملاً نمی‌داند چه موقع فوتبال دوباره در اسپانیا از سر گرفته خواهد شد، برخی از پیشنهادات مدعی هستند که تاخیر در برنامه ریزی وسایل بازی می‌تواند لالیگا را در ماه جولای به پایان برساند. تعلیق یورو 2020 در تسهیل این امر برای مسابقات اسپانیا و در حقیقت سایر مسابقات بزرگ اروپایی اساسی است.

 

خارج از قرارداد

این سناریو سؤال مربوط به بازیکنانی که خارج از قرارداد هستند را در 30 جون مطرح می‌کند، با این اوضاع که احتمالاً روی 115 بازیکن که در آخرین روز جون با باشگاه‌های فعلی خود منقضی هستند، تأثیر دارد.

این وضعیت می تواند 19 تیم از 20 باشگاه برتر لالیگا را تحت تأثیر قرار دهد که تنها بارسلونا  در مشکل احتمالی نقش ندارد. لوییس روبیالیس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌گوید: وضعیت تمدید فصل، سؤالات زیادی را با پاسخ‌های اندک  روبرو کرده است. روبیالیس هفته گذشته اظهار داشت: "فصلی که به طور معمولی در تاریخ 30 جون به پایان می‌رسید اما در این صورت ممکن است اقدامات استثنایی انجام دهیم."

در شرایطی که در پایان ماه جون با 14 نفر از اعضای تیم فعلی قرارداد تمدید نشود، آنان به دشواری برخورد خواهند کرد. گرانادا (12) به همراه مایورکا (10) و اسپانیول (10) نیز از وضعیت قرارداد به شدت آسیب خواهند دید.

با وجود اطمینان کامل از سرگیری مجدد حرفه‌ای در اسپانیا، فدراسیون فوتبال اسپانیا و لالیگا باید در یک سلسله اقدامات منحصر به فرد قرار بگیرند و توافق کنند که تمام سناریوهای ممکن مربوط به عنوان، سقوط، موقعیت‌های اروپایی را پوشش دهد و ببیند که چیست با 115 قرارداد اتفاق می‌افتد که باعث می‌شود بازیکنان با باشگاه‌های فعلی خود ارتباط برقرار کنند.

اتحادیه بازیکنان (AFE) اظهار می‌دارد که سلامتی فوتبالیست‌ها اولویت اصلی در حال حاضر است و زمان لازم برای همه طرفین در نظر گرفته می‌شود که بر سر یک توافق متقابل به توافق برسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала