Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا لیگ مکزیکو را هم لغو کرد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه
ورزشگاه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیگا ام‌ایکس به خاطر شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمد.

به گزارش اسپوتنیک، لیگ برتر فوتبال مکزیکو اعلام کرده که قرار است بازی‌های این لیگ تا زمان نا معلوم، به خاطر ویروس کرونا، متوقف شود.

لیگ برتر مکزیکو بزرگترین تقسیمات اروپا از جمله لیگ برتر، لالیگا، سری آ، بوندس لیگا و لیگ 1 فرانسه و همچنین MLS را در تعطیل شدن در طول این همهه‌گیری دنبال کرده است که بیش از 160 هزار نفر را در سراسر جهان آلوده کرده است.

هیچ نشانه ای از زمان از سرگیری این بازی‌ها نشر نشده اما بعد از اتمام بازی هفته دهم که در آن بازی‌های پشت درهای بسته بازی می‌شوند، این رقابت‌ها به تعلیق می‌روند.

در بیانیه‌ای لیگاام‌ایکس آمده: "ریاست اجراییی لیگا ام‌ایکس با همکاری نزدیک با وزارت بهداشت دولت فدرال گزارش می‌دهد که تصمیم گرفته شده تمام بازی‌های لیگا ام‌ایکس، لیگ دسته اول و دوم و نیز بخش بانوان به حالت تعلیق درآورده شود."

در این بیانیه همچنان آمده: "این اقدامات از پایان روز بازی‌های هفته دهم لیگ برتر اعمال می‌شود که امروز با دیدار بین باشگاه آمریکایی و کروز آزول به پایان می‌رسد.

ریاست سازمان لیگا ام‌ایکس با باشگاه‌ها، مدیران، بازیکنان و اعضای لیگا ارتباط نزدیکی برقرار خواهند کرد تا با هرگونه شرایط سلامتی روبرو نشود. این اقدام اعلام شده تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و از سرگیری فعالیت با هماهنگی وزارت بهداشت دولت فدرال مشخص خواهد شد."

دیدار یکشنبه بین آمریکا و کروز آزول در رده سوم جدول رده بندی برگزار شد که تیم میهمان در صورت پیروزی در صدر جدول قرار می‌گیرد.

در مکزیکو 43 مورد تایید شده از کروناویروس وجود داشته، هرچند این تعداد طی 24 ساعت گذشته تا 17 مورد دیگر افزایش یافته است.

در همین حال فدراسیون فوتبال برزیل نیز اعلام کرده که به دلیل شیوع بیماری، این مسابقات را متوقف خواهد کرد.

کنفدراسیون فوتبال برزیل تصمیم گرفت از ساعت 3:16 تا زمان نامعلوم رقابت‌های ملی را با هماهنگی به حالت تعلیق درآورد که شامل کوپا دو برزیل، مسابقات قهرمانی زنان برزیلA1 و A2، مسابقات زیر 17 سال برزیل و جام زیر 20 سال برزیل می‌گردد.

121 مورد وجود دارد که کوید-19 به طور رسمی در برزیل ثبت شود، جایی که فلامینگو قرار است دفاع خود را از عنوان سری آ در 5 می آغاز نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала