Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا، 900 میلیون یورو به لالیگا ضرر می‌رساند

© REUTERS / Vincent WestИгроки команды Athletic Bilbao празднуют победу
Игроки команды Athletic Bilbao празднуют победу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس لالیگا اعلام کرد که در صورت تعطیلی کامل لیگ، 900 میلیون یورو به باشگاه‌ها ضرر مالی وارد می شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریۀ «مارکا»، خاویر تباس رییس سازمان لیگ برتر اسپانیا اعلام کرد در صورت تعطیلی کامل لالیگا در این فصل 900 میلیون یورو به باشگاه ها از طریق ویروس کرونا ضرر مالی وارد می شود.

لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
پایان لالیگا؛ 115 بازیکن خارج از قرارداد

او در صحبتی در این خصوص اظهار داشت:«ممکن است تا ماه می تمام مسابقات لالیگا در حالت تعلیق بماند و بعد از آن لیگ کامل تعطیل می شود. باید ببینیم فردا(سه شنبه) در جلسه با یوفا چه تصمیماتی گرفته می شود. در صورت تعطیلی کامل بازی ها و پایان لیگ پیش بینی می کنیم مبلغی حدود 900 میلیون یورو ضرر مالی در انتظار باشگاه ها خواهد بود».

با وجود همه شایعات اما رییس لالیگا به این باور است که این بازی ها از سر گرفته خواهد شد و به فصل پایان داده می شود. خاویر تباس در این باره گفت:«من اطمینان دارم که ما می‌توانیم به فصل پایان دهیم. ما با سایر لیگ ها برای هماهنگی تاریخ بازی ها همکاری خواهیم کرد».

کشورهای زیادی در دنیا با ویروس وحشتناک کرونا دست و پنجه نرم می کنند که اسپانیا یکی از آن ها به حساب می آید. در این کشور تا به امروز 288 نفر جان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند. از سوی هم، کرونا این روزها تمام مسابقات 5 لیگ معتبر دنیا و مسابقات اروپایی و بین المللی را به حالت تعلیق درآورده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала