Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال در پی بستن قرارداد دائمی با ستاره رئال مادرید

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید
دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه آرسنال در تلاش بستن قرارداد دائیمی با ستارۀ سابق رئال مادرید هستند.

به گزارش اسپوتنیک، درخشش دنی سبایوس و علاقه زیاد میکل آرتتا به او باعث شده که باشگاه آرسنال به دنبال جذب دائمی او باشد. در همین رابطه نشریات انگلیسی گزارش داده‌اند که مسوولان آرسنال به زودی پیشنهاد 40 میلیون یورویی خود را برای جذب دنی سبایوس به رئال مادرید ارائه خواهند داد؛ انتقالی که در صورت ماندن زیدان در رئال خیلی هم دور از دسترس به نظر نمی رسد و احتمالاً باشگاه مادریدی با آن موافقت خواهد کرد.

دنی سبایوس Футбол. Юношеский ЧЕ до 19 лет. Матч Испания - Россия - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سبایوس: سبک بازی من با فلسفه لیورپول همخوانی ندارد

پس از اینکه زین الدین زیدان در اواخر فصل گذشته برای بار دوم هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت، مشخص بود که احتمالاً ستاره اسپانیایی این تیم یعنی دنی سبایوس در تابستان از این تیم جدا خواهد شد چرا که این دو نفر هرگز رابطه خوبی با یکدیگر نداشتند. همین اتفاق نیز رخ داد و ستاره اسپانیایی در تابستان با قراردادی قرضی و بدون بند خرید دائمی راهی آرسنال شد.

سبایوس اما در ابتدای فصل روزهای خوبی را با اونای امری پشت سر نگذاشت و در اواخر حضور این سرمربی در جمع توپچی ها به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود. با این وجود بعد از روی کار آمدن میکل آرتتا اوضاع برای سبایوس تغییر کرد و این بازیکن حالا به مهره کلیدی این سرمربی تبدیل شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала