در بغداد قیودات گردش وضع و پرواز طیارات منع می گردد

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر شهر بغداد
شهر بغداد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کرونا ویروس باعث وضع قیودات گشت و گذار در شهر و منع پروازهای طیارات در بغداد گردید.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات عراقی، سر از سه‌شنبه آینده در پایتخت کشور تدابیر را غرض مقابله با گسترش کرونا ویروس، اتخاذ نموده و همه پروازها به سمت بغداد را به حالت تعلیق قرار میدهد.

انفجارهای پی هم در بغداد - اسپوتنیک افغانستان
انفجارهای پی هم در بغداد

کانال تلویزیونی As-Sumariya خبرداده است که روز یکشنبه چنین تصمیم، در جلسه کمیته بحران برای مبارزه با کرونا ویروس تحت رهبری عادل عبدالمهدی اتخاذ گردید.

به گفته این کانال تلویزیونی، محدودیت های مربوط به گردش مردم و وسایل نقلیه از 23:00 به وقت محلی (همزمان با مسکو) در تاریخ 17 مارچ و 23:00 در 24 مارچ اجرا می شود. این اقدامات، همانطور که در دفتر مرکزی مشخص شده است ، این تدابیر علیه کارمندان سازمان های اجرای قانون و رسانه ها، دکتوران، دیپلمات ها و تحویل کالاهای اساسی و مواد غذایی عملی نمی گردد. برای مدت مشابه ، کار وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی و همچنین پیوندهای حمل و نقل با ولایات متوقف می شود. مقامات مناطق دیگر مجاز به اعمال اقدامات مشابه خود هستند.

تا به امروز 124 مورد از عفونت کروناویروس که از کشور همسایه ایران آمده اند در عراق تأیید شده است. ده نفر جان دادند، 26 نفر بهبود یافتند. براساس آخرین اطلاعات وزارت صحت عامه عراق، تنها در بغداد طی یک روز گذشته، نه نفر به کرونا ویروس مبتلا شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала