Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در قرنطینۀ فوتبالیست‌ها چه می‌گذرد؟ از آشپزی در خانه تا تماشای نتفلیکس

© REUTERS / Albert GeaЛионель Месси забивает свой третий гол
Лионель Месси забивает свой третий гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرنطینه خانگی باعث شده بازیکنان اروپایی دوباره به زندگی عادی برگشته و حضور کنار خانواده را به شکلی متفاوت‌تر از قبل تجربه کنند.

همه‌گیر شدن ویروس کرونا به قاره سبز باعث شد لیگ‌های اروپا یک به یک به حالت تعلیق دربیاید. در این بین تیم‌ها تمرینات خود را تعطیل کرده و به بازیکنان خود توصیه کرده‌اند تا در خانه بمانند و قرنطینه شوند. این قرنطینه خانگی باعث شده بازیکنان دوباره به زندگی عادی برگشته و حضور کنار خانواده را به شکلی متفاوت‌تر از قبل تجربه کنند.

در این گزارش، در مورد اینکه ستاره‌های مشهور فوتبال این روزها در چه شرایطی زندگی می‌کنند، پرداخته شده است.

لیونل مسی

این تعطیلی اجباری مسی را به خانواده اش نزدیک کرده است. فووق ستارۀ بارسلونا تصویری از خود کنار دو فرزندش در خانه به اشتراک گذاشته و سلامتی را مهمتر از فوتبال عنوان کرده است.

دیبالا مصروف آشپزی

پائولو دیبالا این روز‌ها در خانه مانده و تفریحش آشپزی و کمک به همسرش در کار‌های خانه است. ظاهراً او جدا از دریبل‌زنی در زمین، در پختن کیک و شیرینی هم مهارت دارد!

ورزش خانگی راموس

بسیاری از ورزشگاه‌ها بسته شده خیلی‌ها با تمرین در خانه آمادگی بدنی خود را حفظ می‌کنند. سرخیو راموس هم جزو آن دسته از کسانی است که با اشتراک ویدئو تمرینی از خود در خانه، طرفدارانش را به این کار تشویق کرده است. البته باشگاه خانگی راموس کجا و امکانات تمرینی مردم عادی کجا؟

لنو و تماشای نتفلیکس

باید شبکه نتفلیکس را بشناسید. کمپانی بزرگ سازنده فیلم‌ها و سریال‌های معتبر و پخش‌کننده آن‌ها در شبکه اختصاصی. برند لنو، دروازه‌بان آرسنال این روز‌ها که بیکار درخانه نشسته، بیشتر وقت خود را جلوی تلویزیون می‌گذراند و نتفلیکس تماشا می‌کند.

دی‌لیخت و پینگ‌پنگ

اگر دیبالا وقتش را با آشپزی می‌گذراند، ماتیاس دی‌لیخت جوان بعد از ظهر‌های خود را با تنیس روی میز یا همان پینگ‌پنگ چینی‌ها پر می‌کند. بازی که شاید ماتیاس به اندازه فوتبال در آن متخصص نباشد.

سیزده بدر موراتا

مهاجم اتلتیکومادرید پس از درخشش مقابل لیورپول این روز‌ها کنار همسر و دو فرزندش است. او هر روز با یک زیرانداز و خوراکی‌های متنوع به محوطه سبز کنار خانه اش می‌رود و از حضور کنار خانواده اش نهایت استفاده را می‌کند. چیزی که در تصویر منتشر شده در اینستاگرامش هم مشخص است.

خانواده لواندوفسکی کنار دختر

روبرت و آنا لواندوفسکی هر دو ورزشکار هستند و رابطه عاشقانه‌ای با هم دارند. همسر روبرت که مربی بدنسازی و کاراته است این روز‌ها قرنطینه شده و دو طرف فرصت مناسبی برای وقت گذاشتن برای دخترشان پیدا کرده‌اند. فرصتی که شاید دیگر به این خوبی گیر نیاید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала