Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو بازیکن تازه نفس، آینده مارسلو را تهدید می‌کند+عکس

© AFP 2023 / Oscar del PozoЗащитник фк "Реал Мадрид" Марсело во время матча с "Берселоной"
Защитник фк Реал Мадрид Марсело во время матча с Берселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازگشت سرجیو رگیلون و اشرف حکیمی، آینده مارسلو را در رئال مادرید تهدید می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک،مارسلورمدافع برازیلی رئال مادرید، تنها در 19 بازی از 39 بازی ممکن تاکنون در فصل 2019/20 به میدان رفته است. این بازیکن 32 ساله 13 فصل در رئال مادرید بوده است اما مصدومیت‌های اخیر مانع درخشش او در ترکیب کهکشانی‌ها شده است.

رئال مادرید در حال حاضر دو مدافع خوب دارد که بصورت قرضی در تیم‌های سویا و دورتموند بازی ‌می‌کنند و ممکن است رگلیون و حکیمی در تابستان به رئال مادرید باز گردند.

View this post on Instagram

A post shared by Sergio Reguilón (@sergioregui) on

بازگشت این دو مدافع که درخشش خوبی در فصل جاری داشته اند، باعث خواهد شد تا زیدان در مورد آینده مارسلو تصمیم بگیرد و به نظر می‌رسد این دو مدافع آینده مارسلو را تهدید می‌کنند.

با توجه به جوان گرایی در رئال مادرید، پرز احتمالاً تصمیم خواهد گرفت که از میان حکیمی و رگلیون یکی به رئال بازگردد که در این میان اشرف با توجه به توانایی بازی در دفاع چپ و راست شانس بیشتری دارد.

View this post on Instagram

A post shared by Achraf Hakimi (@achrafhakimi) on

در حال حاضر فرلاند مندی خودش را به عنوان مدافع فیکس در ترکیب رئال ثابت کرده است و مارسلو جانشین این مدافع فرانسوی شمرده می‌شود.

 

این در حالی‌ست که قرارداد مارسلو تا پایان سال 2022 با رئال مادرید اعتبار دارد و زیدان تصمیم نهایی را خواهد گرفت که این مدافع را حفظ کند و یا مدافع جدید به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала