Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

 شروع دوبارۀ سری‌آ در اپریل به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر آرون رمزی هافبک باشگاه یوونتوس
آرون رمزی هافبک باشگاه یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امکان برگزاری مسابقات لیگ فوتبال ایتالیا در اوایل بهار سال جدید به خاطر شیوع کرونا نیست.

به گزارش اسپوتنیک، دامیانو توماسی، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید شروع دوباره رقابت های سری آ از ماه اپریل در این کشور غیرممکن است. قابت های لیگ فوتبال ایتالیا همانند سایر کشورهای اروپای غربی به خاطر شیوع بیماری کرونا، هم اکنون دچار توقف شده و مشخص نیست چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.

Serie A - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کرونا سری‌آ را به تورنمنت چهار جانبه تبدیل می‌کند؟

توماسی در صحبت با نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا در این خصوص اظهار داشت:«اگر همه چیز خوب پیش برود می‌توانیم فوتبال را از ماه مب یا جون آغاز کنیم. وقتی از فوتبال صحبت می‌کنیم مردم فکر می‌کنند ما فقط به فکر تامین ایمنی بازیکنان هستیم ولی یادمان باشد که پشت هر تیم تعداد زیادی آدم هستند که سلامت همه آنها هم بسیار مهم است. یکی از مسوولان خدمات یکی از تیم های ما در سری سی هنوز در بخش مراقبت های ویژه بستری است. یوونتوس هم 100 نفر از کارمندان باشگاه را قرنطینه کرده است».

مسابقات فوتبال سری‌آ و سایر رقابت‌های ورزشی در ایتالیا فعلا تا تاریخ 3 اپریل به حالت تعلیق درآمده و این کشور به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا عملا تعطیل شده است. ایتالیا بعد از چین بیشترین موارد ابتلا به این ویروس را دارد و تا کنون دست‌کم 1809 نفر در این کشور جان‌شان را از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала