Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن‌دایک: پیش از اینکه به دنیا بیایم، لیورپول تشنۀ قهرمانی بود

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دایک Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
فن دایک Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع هالندی سرخ پوشان لندن از رویای خود برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می‌گوید.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی میل»، فان‌دایک کار خود را در هالند و در باشگاه خرونینخن آغاز کرد و پس از آن به سلتیک و سپس از آن به لیگ برتر انگلیس و باشگاه ساوتهمپتون پیوست و در نهایت با انتقالی رکوردشکن به لیورپول پیوست و اکنون اذعان می‌کند که هدفش از آمدن به انگلستان و لیگ برتر، کسب جام‌ها بوده است.

فن دایک Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فن دایک پر در آمدترین مدافع جهان میشود

این مدافع هالندی باشگاه لیورپول در این خصوص اظهار داشت:«وقتی برای اولین بار به انگلستان آمدم، می‌خواستم تا فاتح همه چیز شوم. شما به عنوان بازیکنی در باشگاه لیورپول خواستار این هستید تا در برای فتح همه جام‌ها رقابت کنید، حال این جام می‌تواند کارابائو کاپ باشد یا می‌تواند جام حذفی باشد. با این حال کاملا بدیهی است که شما خواستار این هستید تا لیگ برتر را برای این باشگاه به ارمغان بیاورید».

فن‌دایک در بخش پایانی صحبت‌های همچنان در این مورد بیان داشت:«مدت زیادی است که لیورپول عطش زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر حتی از زمانی که من هنوز متولد نشده بودم نیز دارد. اما همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز رویای من بود که به حقیقت پیوست، بنابراین اگر بتوانیم قهرمان لیگ برتر انگلیس هم بشویم، دیگر همه چیز رویایی خواهد شد».

لیورپول در حال حاضر با 25 امتیاز اختلاف با منچسترسیتی در صدر جدول قرار دارد و تنها به 2 برد نیاز دارد تا پس از 30 سال به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала