Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار به بارسا برمی‌گردد، اگر پاریسی‌ها راضی شوند

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جدایی نیمار از پاری‌سن‌جرمن برای باشگاه فرانسوی قطعی است به خصوص که نرخ جدایی او نیز مشخص شده است.

به گزارش اسپوتنیک، لئوناردو مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، از ماه‌ها پیش تصمیم گرفته است که رضایتنامه نیمار را به دستش بدهد، اما از نگاه وی، کیلین امباپه به هیچ عنوان حق ترک پارک‌دوپرنس را ندارد. این خبر از سوی جولین لوران خبرنگار شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان منتشر شده است؛ کسی که از برچسب قیمتی 150 میلیون یورویی پی‌اس‌جی برای نیمار خبر داده که البته از انتظارات بارسا و وکلای مرد برزیلی کمی پایین‌تر است.

Lionel Messi, Luís Suárez (E) e Neymar (D) - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
MSN دوباره باهم، رضایت پی‌اس‌جی برای فروش نیمار با شرایط جدید

این در حالیست که چند ماه پیش به هیچ عنوان انتظار چنین اتفاقی نمی‌رفت؛ اما همین خبرنگار گزارش داده که کیلیان ام باپه، به هیچ عنوان فروشی نیست و پاری‌سن‌جرمن می خواهد فصل بعد هم او را در ترکیبش داشته باشد. به نظر می‌رسد که این انتقال به یک اولویت برای بارتومئو تبدیل شده است تا بتواند رضایت لیونل مسی را به دست آورد. حال باید دید که پس از تلاش نافرجام بارسلونا در تابستان 2019، این باشگاه می تواند ناکامی اش را در سال 2020 جبران کند یا خیر.

بارسلونا همچنان به تحقق این خرید تمایل دارد؛ انتقالی که برای جوزپ ماریا بارتومئو در اولویت بوده و علاوه بر این، لیونل مسی را راضی خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала