پیش بینی افزایش مرگ و میر های ناشی از کرونا برای قاره اروپا

© AP Photo / Xiong Qi / Xinhuaپیش بینی افزایش مرگ و میر های ناشی از کرونا برای قاره اروپا
پیش بینی افزایش مرگ و میر های ناشی از کرونا برای قاره  اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان بهداشت جهان، افزایش مرگ و میر های ناشی از کرونا ویروس برای اروپا را پیش بینی نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، طارق یازریویچ؛ نماینده رسمی سازمان جهانی صحت اعلام کرد که مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس در اروپا در آینده نزدیک افزایش می یابد، زیرا بسیاری از کشورها فقط در مرحله اولیه این بیماری همه گیر قرار دارند.

به گفته نماینده رسمی سازمان جهانی بهداشت:"شیوع این بیماری در ایتالیا بیش از سایر کشورهای اروپایی گسترش یافته است، که شمار بیشتر آنها یا بهبود می‌یابند و یا هم خواهند مرد. در سایر کشورهای اروپایی که در مرحله اولیه این بیماری همه گیر هستند، ممکن است مرگ و میر های ناشی از آن در روزها و هفته های آینده آغاز شود."

موج دوم حمله کروناویروس - اسپوتنیک افغانستان
چین را موج دوم حمله کرونا ویروس تهدید می کند

به گفته وی، ویروس جدید کرونا تاکنون جان بیش از هفت هزار نفر در سراسر جهان را گرفته است. آخرین آمارها نشان می دهد که تاکنون نزدیک به 160 هزار نفر به این ویروس مبتلا شده اند. بنا به اعلام سازمان جهانی بهداشت قاره اروپا اکنون به کانون اصلی شیوع ویروس جدید کرونا تبدیل شده است.

آخرین آمارها نشان می دهد که تعداد جان باختگان بر اثر ابتلا به بیماری  COVID-19 در قاره اروپا از دو هزار نفر فراتر رفته است.

مقامات ایتالیا روز یکشنبه اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 368 نفر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس جدید کرونا جان باختند.

اواخر سال 2019 شیوع ویروس کرونا از شهر ووهان چین آغاز شد و هنوز درمان قطعی برای آن پیدا نشده است.

 یادآوری می کنیم، که سازمان بهداشت جهان به تاریخ 11 ماه مارچ سال روان میلادی بیماری کرونا را همه گیر اعلام کرد. شیوع ویروس کرونا از اواخر ماه دسامبر سال گذشته در «ووهان» چین آغاز شده و اکنون به بیش از 140کشور جهان رسیده است.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала