رسمی؛ کوپا آمریکا به تعویق افتاد+عکس

© REUTERS / Sérgio MoraesPresidente do Brasil, Jair Bolsonaro, se reúne com Seleção Brasileira segurando a taça da Copa América, Rio de Janeiro, 7 de julho de 2019
Presidente do Brasil, Jair Bolsonaro, se reúne com Seleção Brasileira segurando a taça da Copa América, Rio de Janeiro, 7 de julho de 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت‌های کوپا آمریکا، با یک سال تأخیر و در سال 2021 برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت های کوپا آمریکا که قرار بود در بهار امسال و به صورت مشترک در کشورهای آرجانتین و کلمبیا برگزار شود به دلیل ویروس کرونا برای یک سال به تعویق افتاد و در بهار سال 2021 برگزار خواهد شد.

این رقابت 12 تیمی، پس از آن به تعویق افتاد که یوفا برگزاری رقابت‌های یورو را برای یک سال به تعویق انداخت و کنفدراسیون فوتبال آمریکا جنوبی نیز به دلیل این‌که برخی از بازیکنان مطرح آمریکای جنوبی در لیگ های معتبر اروپایی حضور دارند، تصمیم به تعویق کوپا به سال آینده گرفت.

رییس کنمبول، الخاندرو دومینگوز در این مورد به رسانه‌ها گفت:«این اقدام برای یک وضعیت غیر منتظره است و نیاز بود تا برای جلوگیری از ویروس کرونا بازی‌ها به تعویق بیفتد. رقابت‌های کوپا در سال آینده و بین 11 جون و 11 جولای 2021 برگزار خواهد شد. تصمیم گیری در این مورد آسان نبود، اما باید همیشه به سلامت بازیکنان و همه کسانی را که بخشی از خانواده بزرگ فوتبال آمریکای جنوبی هستند فکر کنیم. شک نکنید که رقابت‌های کوپا در سال 2021 از گذشته قوی تر خواهد بود.»

این در حالی‌ست که فدراسیون‌های فوتبال برخی از کشورها نیز خواهان لغو این مسابقات شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала