Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شایعه روز فوتبال اروپا؛ اوبامیانگ در راه پیوستن به بارسلونا

© REUTERS / David Kleinپیر امریک اوبامیانگ
پیر امریک اوبامیانگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیر امریک اوبامیانگ همچنان گزینه نقل و انتقالاتی بزرگ غول‌های کاتالان محسوب می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «ساکروی»، پیر اوبامیانگ، ستاره گابی باشگاه آرسنال می‌خواهد به بارسلونا بپیوندد و گزارش‌ها حاکی از تمایل بارسلونا برای خرید این بازیکن از زمان نقل و انتقالات ژانویه است. اوبامیانگ در 32 بازی این فصل برای توپچی های لندن 20 گل به ثمر رسانده است.

پیر امریک اوبامیانگ - اسپوتنیک افغانستان
لاوتارو برود، اوبامیانگ می‌آید

روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا امروز روی جلد خود را به انتقال پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی آرسنال اختصاص داده و با چاپ عکسی از او در صفحه اول خود مدعی شد اوبامیانگ تصمیم خود را برای ترک آرسنال و پیوستن به بارسلونا گرفته و تا پیش از تابستان به این منظور به آرسنال فشار خواهد آورد و از هیچ اقدامی برای اجرایی شدن انتقالش به  نوکمپ دریغ نخواهد کرد.

اسپورت به این ترتیب از اوبامیانگ به عنوان بمب خبری بارسلونا در تابستان آتی یاد کرده است. این روزنامه کاتالان در گزارش خود مدعی است که نزدیکان اوبامیانگ از چند ماه گذشته در یک شهر ساحلی در نزدیکی بارسلونا اقامت دارند و در این مدت به عنوان رابط باشگاه بارسلونا با او عمل کرده‌اند. بارسلونا به شدت به دنبال جذب مهره‌ای می‌گردد که بتواند در نقش شماره 9 برای این تیم بدرخشد و جایگزین بلندمدتی برای لوئیس سوارز پا به سن گذاشته و فعلا مصدوم باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала