Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمک 45 هزار یورویی مهاجم مسلمان لیورپول در امر مبارزه با کرونا

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه - سنگال
سادیو مانه - سنگال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سادیو مانه، ستاره مسلمان لیورپول برای مبارزه با ویروس کرونا به دولت کشورش کمک نقدی کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه پرتگالی «رکورد»، سادیو مانه، ستاره مسلمان لیورپول برای مبارزه با ویروس کرونا به کشور سنگال 45 هزار یورو هدیه داد. در چند روز گذشته دولت سنگال از ابتلای 27 نفر به ویروس کرونا خبر داده بود. از این تعداد از مبتلایان 2 نفر بهبود یافته بودند. مانه همیشه در کارهای خیرخواهانه پیش گام است و پیش از این سابقه کمک به موسسات خیریه در کشورش را داشت.

پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کمک 27هزار پوندی پوگبا برای مبارزه با ویروس کرونا

سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول می تواند یکی از گزینه های جدی رئال مادرید برای خرید در نقل و انتقالات زمستانی باشد. در حقیقت رئال مادرید به دقت شرایط مانه را دنبال می کند اما نکته این جاست که قرار نیست که مبلغ پرداختی رئال مادرید برای خرید این مهاجم جنون آمیز باشد. رئال مادرید مبلغی بین 120 تا 150 میلیون یورو را در نظر گرفته است و نمی خواهد بازار نقل و انتقالات را منفجر کند چرا که بازیکنان زیادی با بالاتر از این مبلغ جابجا شده اند.

روز گذشته نیز پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد خواست با جمع آوری 27 هزار پوند، در مسیر مبارزه با بیماری کرونا، کمک رسان باشد. او هدفش را جمع آوری 27 هزار پوند در مسیر مبارزه با کرونا و حمایت از سازمانهای بهداشتی در بحران کرونا اعلام کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала