کودکان‌ ناقلان مخفی کرونا ویروس شناخته شدند

© REUTERS / Ueslei Marcelino کودکان‌ ناقلان مخفی کرونا ویروس شناخته شدند
کودکان‌ ناقلان مخفی کرونا ویروس شناخته شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محققان چینی به این نتیجه رسیدند که معمولاً فقط علائم خفیف کرونا در کودکان آلوده به کروناویروس دیده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از میدیکل اکسپرس، محققان در چین پس از تحقیقات دریافتند که در وجود کودکان تنها علائم خفیف ویروس همه‌گیر چینایی دیده شده است و در عین حال، معلوم شد که آنها حامل‌های پنهان عفونت هستند، حتی اگر علائم قابل توجهی از این بیماری نداشته باشند.

کرونا ویروس  به سرعت در خارج از چین در حال گسترش است - اسپوتنیک افغانستان
کرونا ویروس به سرعت در خارج از چین در حال گسترش است

متخصصان در 745 کودک با سنین 2 ماه تا 15 سال که با بیماران مبتلا به کواید-19 تماس نزدیکی داشتند و یا در خانواده‌هایی که موارد عفونت ثبت شده بودند، تجزیه و تحلیل کردند. در کل 10 کودک (1.3 درصد) مبتلا به کوروناویروس SARS-CoV-2 بودند، که هیچ کدام علائم شدید را نشان ندادند. که در این میان هفت تن آنها درجه حرارت بدن شان بالا از 39 بود.
دانشمندان خاطرنشان كردند كه در برخی موارد، كودكان دچار گلودردی، سرفه و گرفتگی بينی می‌شوند، اما نه عضله و سردردی كه بزرگسالان از آن رنج می‌برند.با این حال ، با انجام این کار، کودکان می توانند دیگران را برای مدت طولانی تر از آنچه قبلاً تصور می شد، آلوده کنند.
براساس آخرین اطلاعات، تعداد کشته شدگان ناشی از کروناویروس به 6705 نفر رسیده است ، تعداد کل عفونتها 174 786 نفر بوده که از این تعداد 77 657 نفر بهبود یافته اند.
یادآوری می‌کنیم که نخستین آزمایش واکسین ویروس کرونا روز گذشته تاریخ 16 مارچ دریک خانم امریکایی 43 ساله تطبیق شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала