Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوفا به خاطر به تعویق‌انداختن یورو 2020 غرامتی سنگین طلب کرد

© AFP 2023 / Paul EllisМатч между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Матч между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا برای به تعویق انداختن یک ساله مسابقات یورو 2020 غرامتی سنگین می‌خواهد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «اتلتیک»، شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره اروپا باعث به تعویق افتادن بیشتر لیگ‌های معتبر اروپایی یا برگزاری بازی‌ها پشت‌ درهای بسته شده است. با این شرایط بعید به نظر می‌رسد لیگ‌های باشگاهی در کشورهای اروپایی در زمان از پیش تعیین‌شده به پایان برسد و طبیعتاً  مسابقات یورو 2020 هم نمی‌تواند طبق تاریخ از پیش مشخص شده یعنی 12 جون در رم آغاز شود.

Мяч УЕФА Лиги Чемпионов - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تصمیم عجیب یوفا در خصوص لیگ قهرمانان بخاطر کرونا

اتحادیه فوتبال اروپا قرار است امروز در چهار کنفرانس ویدئویی مجزا به ریاست الکساندر چفرین، رئیس یوفا با نمایندگان 250 باشگاه اروپایی، نمایندگان 32 لیگ اروپایی، نمایندگان 55 اتحادیه عضو یوفا و اعضای کمیته اجرایی یوفا داشته باشد و پس از بحث و تبادل‌نظر و در خصوص شرایط به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا، تصمیم‌گیری نهایی کنند.

سناریوهایی هم در این بین مطرح شده که یکی از آنها به تعویق افتادن یک ساله مسابقات یورو 2020 و برگزاری آن در تابستان آینده و دیگری برگزاری این مسابقات در ماه پایانی سال جاری میلادی است که رسانه‌های معتبر جهان بر این باورند نتیجه جلسه امروز یوفا منجر به تعویق یک ساله یورو 2020 خواهد شد.

از آنجایی که اولویت باشگاه‌های اروپایی به پایان بردن فصل به جای نیمه‌کاره گذاشتن لیگ‌ها است، مشخص نیست که آیا آنها با پرداخت غرامت به یوفا موافقت خواهند کرد یا خیر!

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала