Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا می‌خواهد از شر ستارۀ گران‌قیمت خود خلاص شود

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا دیگر علاقه ای به حفظ عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و گرانقیمت ندارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، عثمان دمبله یکی از ناکام‌ترین خرید های تاریخ که از دورتمند با 105 میلیون یورو + 40 میلیون متغییرات راهی بارسلونا شد هرگز نتوانسته ارزش های خود را ثابت کند. در این ‌سال‌ها دمبله دیدار های زیادی را به علت مصدومیت از دست داده و حالا نیز مصدوم است.

Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
باشگاه بارسلونا، عامل اصلی مصدومیت‌های دمبله

دمبله حتی در این روزهای کرونایی هم اوضاع مبهمی دارد. در شرایطی که لوییس سوارز و ادن هازارد شاید بتوانند پس از ازسرگیری مسابقات فوتبال در اروپا بازی کنند، دمبله غیرممکن است که در این فصل حضور داشته باشد. این بازیکن فرانسوی شش ماه دور از میادین خواهد بود، و تا آگست نمی‌تواند برگردد.

بارسلونا 105 میلیون یورو به صورت نقد و 540 میلیون یورو پاداش برای این بازیکن در نظر گرفته و با این قیمت هنگفت دمبله را در سال 2017 از دورتموند جذب کرد. احتمال دارد گزینه ای همانند فیلیپ کوتینیو و انتقال قرضی برای فصل بعد در نظر گرفته شود، اما به نظر می رسد بارسلونا دیگر خواهان حفظ دمبله نیست.

شرایط برای بارسا دیگر قابل تحمل نیست. او به جز چند لحظه خاص، نشان داده که بازیکنی نیست که سرنوشت دیدارها را رقم بزند. اگر بارسلونا نتواند او را بفروشد، او را مانند فیلیپه کوتینیو قرض خواهد داد. اما اوضاع برای دمبله در هر حال مبهم است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала