ساخت یک مجتمع پزشکی در مسکو نو برای مبارزه با ویروس کرونا در یک ماه

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ساخت یک مجتمع پزشکی در مسکو نو برای مبارزه با ویروس کرونا در یک ماه
ساخت یک مجتمع پزشکی در مسکو نو برای مبارزه با ویروس کرونا در یک ماه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این مجتمع پزشکی 500-600 بستر خواهد داشت که 250 بستر آن برای بیماران اضطراری اختصاص داده خواهد شد.
شمار کرونایی ها در روسیه به 114 نفر رسید - اسپوتنیک افغانستان
شمار کرونایی ها در روسیه به 114 نفر رسید

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی سبیانین شهردار مسکو به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت:- "یک مجموعه پزشکی مدرن در چارچوب اقدامات برای مبارزه با ویروس کرونا دارای 500-600 بستری، که 250 بستر آن برای بیماران اضطراری اختصاص داده خواهد شد، در جریان یک ماه در مسکو نو ساخته می شود".

وی گفت: "ما ظرفیت های اضافی را در شبکه درمانگاه های موجود، از جمله در کومونارک مستقر کرده ایم، با این حال، ساخت ظرفیت های اضافی را آغاز کرده ایم - یک مجموعه مدرن با 500-600 تخت، که تقریباً 250 تخت آن برای بیماران اضطراری اختصاص داده خواهد شد. این درمانگاه با تجهیزات و فن آوری پیشرفته تجهیز می شود".

به گفته سبیانین، این مرکز در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع و با 15 هزار واحد تجهیزات پزشکی و ساختمان های برای کارمندان و غیره ساخته خواهد شد.

شهردار مسکو گفت:- "سه روز پیش به ساحه رفتیم، حدود دو هزار کارگر در حال کار در ساحه هستند. همزمان با آماده سازی پایه و اساس، ساختن سازه های ساختمان، خرید تجهیزات پزشکی، طراحی نقشه های کار و غیره، من فکر می کنم که طی یک ماه درمانگاه ساخته خواهد شد و نه تنها در این دوره کار خواهد کرد، بلکه برای مدت طولانی باقی خواهد ماند".

یادآوری می کنیم، که تا اکنون 114 نفر در روسیه به ویروس کرونا مبتلا شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала