Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرناندس: رونالدو باعث شد تا احساس خاص بودن بکنم

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر برونو فرناندس
برونو فرناندس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره پرتگالی جدید منچستریونایتد، از رابطه خوب خود با کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتگال صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، برونو فرناندس که در پنجره نقل و انتقالاتی جنوری امسال از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوسته آغاز بسیار خوبی در اولدترافورد داشته و روز گذشته موفق شد جایزه بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر انگلیس را نیز از آن خود کند. این بازیکن 25 ساله پیش از این در رده ملی با کریستیانو رونالدو هم بازی بوده و 19 بازی ملی نیز از سال 2017 در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

برونو فرناندز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برونو فرناندز بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس شد + عکس

این ستاره جدیدی شیاطین در صحبت با یک نشریه پرتگالی به تمجید از فوق ستارۀ پرتگالی یوونتوس پرداخت و گفت:«رونالدو خیلی خوب در تیم ملی از من استقبال کرد. ما به او به عنوان یک اسطوره نگاه می کنیم و او همیشه همین نقش را برای من داشته است. او برای من یک نمونه است و یکی از بازیکنان محبوب من به شمار می رود. وقتی به تیم ملی پرتغال دعوت شدم او به سمت من آمد و گفت که عملکرد خوبی در اسپورتینگ داشتم و او از کار من راضی است. چنین کلماتی باعث شد که من بازیکن متفاوتی شوم».

فرناندس در بخش پایانی صحبت‌هایش در پیوند به حضورش در منچستریونایتد اظهار داشت:«وقتی برای آزمایش پزشکی رسیدم همه چیز من را تحت تاثیر قرار داد. در اولدترافودر وقتی کسی نیست گرم می کنی و پس از آن در تونل صدایی نمی شنوی اما با ورود به زمین صداها باورنکردنی است. در ورزشگاه هایی که همه با آن ها آشنایی دارند فکر می کنم که اولدترافورد و سن سیرو تاریخی ترین آنها باشند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала