Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانه با 140 میلیون یورو در راه مادرید

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه
سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه لیورپول رقم جدایی ستاره سنگالی تیم شان را تعین کردند.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی اکسپرس»، باشگاه فوتبال لیورپول با دریافت رقمی سنگین حاضر به فروش ستاره آفریقایی اش می شود. بر اساس گزارش نشر شده از سوی «دیلی اکسپرس»، لیورپول حاضر است با پیشنهاد 140 میلیون یورو چک گلزن تکنیکی تیم آنفیلدی صادر کنند، لیورپول اجازه خروج به مهاجم 4 سال اخیرش خواهد داد.

Полузащитник Ливерпуля Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مانه شکار تابستانی رئال مادرید

در همین حال، سایت «ESPN» دو روز پس از آنکه رسانه های اسپانیایی و انگلیسی گزارش کردند سادیو مانه گزینه شماره یک رئال مادرید برای نقل و انتقالات تابستانی است، اخبار تکمیل تری در این مورد گزارش شده است. هر چند لیورپولی ها دنبال جایگزینی برای فیرمینو می گردند اما اگر با رقمی سنگین در مورد «مانه» مواجه شوند، مجوز خروج ستاره سنگالی را صادر خواهند کرد.

لیورپول در این فصل توانست در لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی داشته باشد و در آستانه قهرمانی زودهنگام است. با این حال حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده یورگن کلوپ به فکر تغییر و تحول در تیمش باشد و فهرست چهار بازیکنی که قرار است در تابستان از این تیم جدا شوند را در اختیار باشگاه قرار داده است. مانه در فصل جاری برای سرخ پوشان مرسی ساید 18 گل زده و 12 پاس گل نیز داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала