Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار مردم را دعوت به ماندن در خانه‌‌های شان کرد

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی پی‌اس‌جی با پخش پیامی از مردم خواست که باعث انتشار بیشتر ویروس کرونا نشوند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اسپورت»، باشگاه پاری سن ژرمن بعد از شیوع کرونا در فرانسه همه تمرینات خود را لغو کرده و بازیکنان در استراحت به سر می‌برند. نیمار ستارۀ برازیلی پاری‌سن‌جرمن ژرمن پستی را منتشر کرد و مردم را دعوت به ماندن در خانه ها و عدم انتقال ویروس کرد.نیمار در این پیام نوشت:«ویروس حرکت نمی‌کند بلکه این مردم هستند که آن را به حرکت درمی آورند و در انتشارش نقش دارند».

FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار به بارسا برمی‌گردد، اگر پاریسی‌ها راضی شوند

نیمار سومین فصل حضورش در تیم پاریسی را تجربه‌می کند. او با وجود آنکه در ابتدای فصل حاشیه‌های زیادی برای تیمش به وجود آورد اما بازی به بازی در حال بهتر شدن است و در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر بوروسیا دورتموند گلزنی کند تا بیشترین نقش را در صعود پاری سن ژرمن به جمع 8 تیم داشته باشد.

ویروس کرونا به نگرانی بزرگ برای همه کشورها تبدیل شده است. این مهمان ناخوانده دنیای ورزش را به کلی تحت تاثیر قرار داده و باعث لغو و تعطیلی لیگ های معتبر و رقابت های ورزشی بزرگ شده است.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала