Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کروس: چندین بسته دستمال کاغذی در خانه داریم!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس
تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در روزهای قرنطینه به صورت تماس ویدئویی با برنامه تلویزیونی آلمانی "نیمه شب برلین" ارتباط برقرار کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، تونی کروس نیز مانند همه بازیکنان رئال مادرید در قرنطینه به سر می‌برد تا بحران کرونا در اسپانیا و دیگر کشورها پایان یابد. هافبک آلمانی در یک مصاحبه ویدئویی گفت:«من و خانواده‌ام حالمان خوب است و علائمی نداریم».

تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تونی کروس چگونه رئالی شد؟

ستاره آلمانی مثل بقیه اعضای رئال مادرید به طور مداوم با پزشکان باشگاه در تماس است. هر کدام از بازیکنان رئال مادرید در خانه با نظر بدنسازان و پزشکان باشگاه تمرینات شخصی و ویژه ای را انجام می دهند تا از آمادگی بدنی دور نشوند. کروس در مورد تفریحات و حال و هوای این روزها در خانه اش هم صحبت کرد:«خسته نشده ام. تصور کنید که کسی با سه بچه خسته شود».

هافبک آلمانی درباره لغو احتمالی یورو 2020 به دلیل فراگیری ویروس کرونا در اروپا اظهار کرد:«زمانی که لیگ‌ها دوباره به جریان بیفتند فاصله کمی با یورو باقی می‌ماند. ابتدا باید از این دشمن پنهان راحت شد تا همه چیز به روند عادی خود برگردد. بلکه اولویت اصلی با این است که چه زمانی این بیماری که دشمن مخفی ماست، به پایان می رسد. امیدواریم که شرایط عادی شود».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала