Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا علیه «خفاش‌ها»؛ ابتلای 35 درصد باشگاه والنسیا به کرونا

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر ولنسیا
ولنسیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حدود 35درصد از اعضای تیم والنسیا (بازیکنان و کادرفنی)، درگیر ویروس کرونا شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه والنسیا در بیانیه ای اعلام کرده است که 35 درصد از اعضای این تیم در حال حاضر به کرونا مبتلا هستند. همه اعضا در حال حاضر در خانه هایشان تحت مراقبت های ویژه پزشکی در قرنطینه هستند و با برنامه‌های ویژه پزشکان در حال درمان شدن هستند. این باشگاه اسپانیایی روز گذشته از ابتلای 5 عضو خود به این ویروس خبر داده بود.

لیگ اروپا Футбол. Лига Европы. Матч Краснодар - Валенсия - اسپوتنیک افغانستان
شوک در لالیگا؛ 5 مورد مثبت کرونا در والنسیا

سفرهای اخیر والنسیا به ایتالیا برای بازی مقابل آتالانتا به نظر می رسد که عامل اصلی شیوع بیماری در اردوی این تیم بوده است. والنسیا اعلام کرده است که با احتساب بازیکنان و کادر فنی 35 درصد از اعضای این تیم در حال حاضر به کرونا مبتلا شده اند و نتیجۀ آزمایش آنها مثبت بوده است. سفرهای اخیر والنسیا به ایتالیا برای بازی مقابل آتالانتا به نظر می رسد که عامل اصلی شیوع بیماری در اردوی این تیم بوده است.

با وجود شیوع ویروس کرونا، یوفا به والنسیا دستور داد که در روز 19 فبروری 2020 در میلان که منطقه ای پرخطر بود، به مصاف آتالانتا بروند. با این حال، به نظر می‌رسد که این تیم حداقل تا چندین هفته نمی تواند به صورت عادی به جریان مسابقات برگردد و بعید است که بعد از 15 حمل نیز امکان برگزاری مسابقات را داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала