Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشرف حکیمی به بازگشت شک دارد؛ رئال او را می‌خواهد یا نه؟

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشرف حکیمی که هم اکنون یکی از ستاره‌های اصلی ترکیب دورتموند است، به رئال‌مادرید شک دارد که او را بمی‌گرداند یا اجازه می‌دهد در دورتموند بماند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال‌مادرید از پیشرفت همه جانبه اشرف حکیمی در بوروسیا دورتموند راضی است و می‌خواهد که او بازگردد اما آگاه هستند که فوتبال معمولی اولویت او است.

وقتی به آمار و ارقام نگاه می‌کنید، کمی شکی وجود دارد که اشرف حکیمی در دو سال قرضی در باشگاه بوندسلیگا، در بوروسیا دورتموند بوده است: تا کنون، پشت سر هم در 65 بازی 5.249 دقیقه بازی کرده و در این مدت وی توانسته 10 گل به ثمر برساند و 17 پاس گل نیز به دست آورد و یکبار هم جام قهرمانی سوپرجام آلمان را تجربه کرده است.

وقتی صحبت از پیشرفت همه جانبه او به عنوان یک فوتبالیست به دست می‌آید، این یک موفقیت ناخوشایند نیز بوده است. او به عنوان بخشی از دفاع چهار و پنج نفره در چهار موقعیت عمل کرده و لبه‌های خشن خود را که در فصل 2017/18 نشان داده، صاف کرده است. تنها مبارزات او در تیم اول رئال‌مادرید تا به امروز است. اکنون بازیکن 21 ساله آماده است.

با توجه به اتفاقات خوب در آلمان، مادریدی‌ها که بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌اند علاقه دارند تابستان آینده وی را به جمع خود اضافه کنند اما این اشتیاق بدون شک به وجود نمی‌آید. در برنابئو این آگاهی وجود دارد که اشرف دردهای خود را از دست بدهد تا در پیشرفت خود به عنوان بازیکن، انگیزه‌اش را از دست ندهد. اما اگر او در مکانی با دنی کارواخال رقابت کند این اتفاق می‌افتد.

اشرف مشتاق به فوتبال عادی است اما او در مقابل کارواخال قرار خواهد گرفت.

زیدان با اشرف رابطه خوبی دارد و او را متقاعد کرد که در تابستان 2017 بماند، با وجود اینکه ستاره مراکشی در آستانه انجام یک انتقال قرضی یک فصل به آلاوز قرار داشت. با این حال، هیچ فرقی نمی‌کند که کارواخال به طور محکم به عنوان حق انتخاب اول لوس بلانکوس مستقر شود، وضعیتی که باعث شد آلوارو اودریوزولا، بازیکنی که در سال 2018 با 30 میلیون یورو خریداری شد، در جنوری به بایرن‌مونیخ قرض داده شود.

در مصاحبه‌ای با AS در ماه اکتبر، خود اشرف موضع خود را روشن کرد: "من دروغ نمی‌گویم، من دوست دارم که در اینجا [در رئال‌مادرید] موفق باشم. من در مادرید بزرگ شدم، این باشگاهی است که من به آن خانه می‌گویم و می‌خواهم به عنوان بازیکن در آنجا رشد کنم اما اگر اینگونه نباشد، به نظر می‌رسد که در یک جای دیگر موفق باشم."

هنگامی که قرض او در دورتموند به پایان رسید، مادرید با اشرف می‌نشیند با توجه به اینکه اولویت شماره یک بازیکن فوتبال معمولی است.

اشرف به راحتی می‌تواند اقامت خود را در سیگنال اودونا پارک به طور موقت یا دائمی تمدید کند اما به طور فزاینده‌ای نسبت به شانس دورتموند برای انجام چنین کاری بدبین می‌شود. آنها می‌دانند که این مدافع از چند باشگاه بزرگ انگلستان و ایتالیا که با آنها قادر به رقابت نیستند، علاقه زیادی به خود جلب می‌کند.

وقتی رئال‌مادرید و اشرف درباره آینده بحث خواهند کرد، یکی از عوامل مهم این بازی نیز وجود دارد که قرارداد اوست چون در سال 2021 منقضی می‌شود. به نظر می رسد سه راه حل ممکن وجود دارد: الف) زیدان این بازیکن را متقاعد می‌كند كه علی رغم حضور كارواخال در شخصیت مهم، شخصیت مهمی خواهد بود. ب) این بازیکن 21 ساله با عقد قرارداد جدید برنابئو، دوباره قرض داده می‌شود. ج) وی با هزینه قابل توجهی فروخته می‌شود و مادرید گزینه خرید برگشت را نیز در این انتقال می‌گنجاند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала